افتتاح اورژانس بیمارستان مهر

۰۲ آبان ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۶ کد : ۱۵۵۷ اخبار
تعداد بازدید:۷۵۵
افتتاح اورژانس بیمارستان مهر

اورژانس بیمارستان مهر شهرستان خنداب با حضور استاندار مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و دیگر مسئولان افتتاح شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در حاشیه این افتتاح گفت: استان مرکزی در چهار سال گذشته با کمبود شدید تخت بستری مواجه بود و مردم در این خصوص مشکلات اساسی داشتند.

دکتر حسن طاهر احمدی افزود: در این مدت اقداماتی نظیر افزایش تخت بستری در مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر (عج) به 486 تخت، ساخت فاز دوم مرکز آموزشی درمانی آیت الله خوانساری و افزایش تخت بستری به 96 تخت انجام شده که این طرح ان شالله ظرف سه ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: مجوزهای لازم برای راه اندازی 64 تخت بستری بیمارستان مهر خنداب اخذ شد و در چند ماه آینده متخصص اطفال، زنان و داخلی در این مرکز درمانی مقیم می شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: برای ساخت بیمارستان مهر خنداب از سال 88 تاکنون، 90 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

استاندار مرکزی نیز گفت: افتتاح بیمارستان خنداب دستاورد بزرگ برنامه تحول نظام سلامت است که به همت دولت یازدهم اجرایی شد و توانست حداقل های زیربنایی حوزه درمان را در شهرستان محروم خنداب به ثمر برساند.

محمود زمانی قمی افزود: ساخت این بیمارستان از مطالبات جدی مردم خنداب از سال های گذشته بود و این طرح درمانی سال ها نیمه کاره رها شده بود که به همت دولت یازدهم به انجام رسید.

وی اظهار داشت: مردم شهرستان خنداب قبل از راه اندازی بیمارستان مهر در صورت نیاز درمانی مجبور به تردد به شهرهای همجوار بودند و خدمات درمانی را تنها از طریق هشت پزشک عمومی دریافت می کردند و اجرایی شدن سیاست های حوزه سلامت دولت موجب شده شمار پزشکان عمومی و متخصص این شهرستان محروم به 24 نفر برسد و سهولت و کیفیت در خدمات درمانی حاصل شود.

استاندار مرکزی بیان کرد: امسال جاورسیان نیز دارای درمانگاه شبانه روزی می شود و این نیز میوه دیگری از درخت ارزشمند برنامه تحول نظام سلامت است.


نظر شما :