به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنداب، در آیینی که با هدف ارج نهادن به زحمات و خدمات بیشائبه مراقبین سلامت برگزار شد، از تلاشهای این جهادگران عرصه سلامت در ارتقای شاخصهای بهداشتی شهرستان تجلیل به عمل آمد.
همایش ملی جمعیت با محوریت تبیین سیاستهای کلی جمعیت ، به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنداب، بسیج جامعه پزشکی و با همکاری حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب(ع) دهسد برگزار شد.