دیدار سرپرست اداره کل حقوقی و تنظیم مقررات وزارت بهداشت با رییس دانشگاه و مدیریت حقوقی

۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۶ کد : ۲۴۰۰۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۵۲
دیدار سرپرست اداره کل حقوقی و تنظیم مقررات وزارت بهداشت با رییس دانشگاه و مدیریت حقوقی

سرپرست اداره کل حقوقی و تنظیم مقررات وزارت بهداشت : در ارزیابی های صورت گرفته، استان مرکزی و اراک عملکرد قابل قبولی داشته و دارد.

▫️به گزارش وب دا مرکزی، میر حامد خانی در سفر به اراک گفت : خوشبختانه در بازدید های صورت گرفته، دفتر حقوقی و همکاران ما در دانشگاه علوم پزشکی اراک هم در واحد املاک و هم واحد مناقصات و قراردادها تمرکز خوبی داشته و اقدامات موثری انجام دادند.

▫️او افزود : با توجه به کمبود نیروی انسانی در این واحد، با همین تعداد محدود نیز در پرونده های ستادی و چه در پرونده های بیمارستانی و شبکه های بهداشت و درمان در شهرستان ها،عملکرد خوبی ثبت شده و مجموعه عملکرد کلی این دفتر در اراک خوب ارزیابی می شود.

▫️وی تاکید کرد : این ها مرهون تلاش همکاران واحد دفتر حقوقی و البته حمایت های رئیس دانشگاه علوم پزشکی از این واحد است

▫️ سرپرست اداره کل حقوقی و تنظیم مقررات وزارت بهداشت در پایان گفت : موانع و مشکلاتی هر چند کوچک و جزئی نیز به چشم خورد که امیدواریم با کمک و حمایت ادامه مسئولین ستاد و تلاش همکاران دفتر حقوقی دانشگاه همچون گذشته و راهنمایی های اداره کل حقوقی و تنظیم مقررات وزارت بهداشت،این موانع نیز برطرف شود.

▫️مدیر امور حقوقی و قراردادهای دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز از تلاش همکاران خود در این واحد و حمایت رئیس دانشگاه علوم پزشکی تشکر کرد و گفت : اگر تلاش های شبانه روزی همکاران و البته حمایت رئیس مجموعه در مواقع نیاز از این دفتر نبود،نمی توانستیم به این جایگاه دست یابیم

▫️غلامعباس حسین آباد گفت : دفتر امور حقوقی در دانشگاه از  واحد های امور قراردادها و مناقصات،امور املاک و امور حقوقی تشکیل شده است.

▫️او افزود: در بیمارستان ها نیز کارشناسان حقوقی مستقر هستندو به پرسنل و پرستاران مشاوره های قضایی را ارائه و به خصوص در درگیری هایی که ممکن است برای آنها رخ دهد در دادگاه حضور یافته از عملکرد آنها در صورت داشتن حق دفاع می کنند.

▫️وی تاکید کرد : در حوزه ی سند دار کردن املاک،امسال حدود 100 سند از املاک را تک برگی کرده و ثبت و سند های منگوله دار نیز به زودی انجام خواهد شد.

▫️حسین آباد گفت : در خصوص املاک دیگر در شهرستان ها که بلاتکلیف بوده اند با اداراتی چون بنیاد مسکن و اداره ثبت جلساتی برگزار و در آینده نزدیک تکلیف آنها نیز مشخص خواهد شد.
 


( ۱ )

نظر شما :