همایش حقوقی و بررسی اسناد تعهد منطقه شش آمایش کشور

چهارمین گردهمایی مدیران حقوقی و کارشناسان ذی سمت در شهر زنجان برگزار شد .

با دعوت مدیر محترم دانشگاه علوم پزشکی زنجان ، جناب آقای شهبازی چهارمین همایش از سلسله نشست های حقوقی با محوریت موضوعی قانون برقراری عدالت آموزشی با حضور سرپرست محترم اداره حقوقی وزارت بهداشت جناب دکتر افشاری به بحث و نظر پرداختند .
۰۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۰ کد : ۸۴۰۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۵۱
در این همایش ، ابتدا بعد از قرائت کلامی از قرآن و تطهیر فضا ، جناب آقای شهبازی ضمن خیرمقدم و خوش آمد گویی ، از مهمانان پذیرایی و سپس ، با اتخاذ موضوعات در حیطه ی تعهدات و دعاوی دیوان عدالت اداری به بحث و تبادل نظر پرداختند .
چهارمین گردهمایی مدیران حقوقی و کارشناسان ذی سمت در شهر زنجان برگزار شد .

ابتدا پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید و تطهیر فضا ، جناب دکتر شهبازی ضمن عرض خیر مقدم و پذیرایی نسبت به چالش های مختلف در بکارگیری نیروهای حقوقی در دانشگاه علوم پزشکی بحث هایی را مطرح نمودند . جلسه ای که تقریبا 4 ساعت به طول انجامید ؛ موارد مختلف بصورت خلاصه توسط همکاران مختلف حقوقی از استان های : مرکزی ، تهران ، البرز ، قم ، قزوین هرکدام به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات آتی پرداختند .

1. بحث قانون ارتقای بهره وری و فوریت های پزشکی در خصوص ارجاع شکایات بسیار زیاد به دیوان عدالت اداری و تبدیل شدن به یک چالش بزرگ

2. وضعیت نیروهای شرکتی در محوریت قانون ارتقای بهره وری مورد بحث قرار گرفت .

3. کمبود شدید نیرو برای جایگزینی و اجرای قانون ارتقای بهره وری به عنوان مشکل بعدی 

4. املاک در ید دانشگاه و لزوم ثبت اسناد به نام خود دانشگاه 

5. پیشنهاداتی در خصوص تعهدات ، اعلام این نکته که وقتی محل تعهد مشخص شد ، شماره نظام پزشکی بایستی از همان شهر محل خدمت اخذ شود و بنابراین با ثبت پزشک در همان شهر ، تا پایان تعهد فقط در شهر محل خدمت مجاز به فعالیت باشند .

6. سرپرست محترم حقوقی و تنظیم مقررات ضمن تایید مشکلات پیش رو در بکارگیری نیروای مورد نیاز در ادارات حقوقی ، پیشنهاداتی در مورد ارجاع موارد اختلافی در خصوص قانون ارتقا بهره وری به هیئت عمومی دیوان اعلام کردند .

7. همچنین ایشان خبری در موضوع اختصاص یک شعبه در هیئت عمومی دیوان در خصوص قانون ارتقا بهره وری و ضرورت صدور یک رای مشخص و لازم ارائه دادند .

8. جلسه ای با معاونت توسعه وزارت محترم بهداشت برگزار شد ، هم اینک نیز در حال برآور مالی برای اجرای قانون ارتقای بهره وری می باشند . مشکلی که در مقیاس کشوری در حال پیگیری است و طی زمان قابل ان شالله حل خواهد شد .

کلید واژه ها: همایش حقوقی مدیران قطب 6 همایش حقوقی تعهدات قانون ارتقا بهره وری


نظر شما :