راه اندازی فرم درخواست خرید کالا و خدمات در اتوماسیون اداری

۰۳ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۴ کد : ۱۰۴۲ اخبار
تعداد بازدید:۲۳۶۸
راه اندازی فرم درخواست خرید کالا و خدمات در اتوماسیون اداری

با عنایت به تاکیدات دولت محترم مبنی بر الکترونیکی نمودن خدمات دستگاهها ، مدیریت آمار و فن آوری اطلاعات دانشگاه با هماهنگی و تایید اداره تدارکات و انبارها ، اقدام به الکترونیکی کردن فرم درخواست خرید کالا و خدمات در بستر اتوماسیون اداری دانشگاه بصورت تحت وب نموده و دسترسی به فرم مذکور برای  همکاران معاونت توسعه مقدور گردیده است. این فرم در تیر ماه 97 طراحی شده و پس از تایید رئیس اداره تدارکات و انبارها مورد بهره برداری قرار گرفته است. اقدامات لازم جهت اینکه فرم مذکور برای کلیه واحدهای تابعه دانشگاه مورد استفاده قرار گیرد در حال پیگیری می باشد.

اقدامات انجام شده موجب کوتاه شدن فرایند درخواست خرید و عدم نیاز به مراجعه حضوری افراد جهت گرفتن امضاء و تاییدیه می باشد. صرفه جویی در مصرف کاغذ نیز از دیگر مزایای این اقدام می باشد.

مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه،  اقدامات مورد نیاز در راستای الکترونیکی نمودن خدمات دانشگاه را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است. امید است اقدامات این مدیریت گامی موثر در راستای بهبود روند انجام امور و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده را به همراه داشته و رضایت مندی بیشتر را به همراه داشته باشد.
 

کلید واژه ها: فناوری اطلاعات اتوماسیون درخواست خرید