راه اندازی فرم توزیع رسانه آموزشی در اتوماسیون اداری

۰۳ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۵ کد : ۱۰۴۳ اخبار
تعداد بازدید:۸۵۱
راه اندازی فرم توزیع رسانه آموزشی در اتوماسیون اداری

با عنایت به تاکیدات دولت محترم مبنی بر الکترونیکی نمودن خدمات دستگاهها ، مدیریت آمار و فن آوری اطلاعات دانشگاه به درخواست معاونت بهداشتی، اقدام به الکترونیکی کردن فرم توزیع رسانه آموزشی در بستر اتوماسیون اداری دانشگاه بصورت تحت وب نموده و دسترسی به فرم مذکور برای  همکاران مرتبط مقدور گردیده است. این فرم در مرداد ماه 97 طراحی گردیده و پس از تایید کارشناس مربوطه در معاونت بهداشتی مورد بهره برداری قرار گرفته است. 

اقدامات انجام شده موجب شده است که کارشناسان محترم معاونت بهداشتی فرایند توزیع رسانه آموزشی ( شامل CD، تراکت، پوستر، ...) به واحدهای زیر مجموعه دانشگاه و نیز سایر دانشگاهها و مراکز آموزشی درمانی استان را به راحتی و از طریق اتوماسیون اداری انجام داده و تعداد رسانه ارسالی به هریک از واحدها را با جزئیات در اختیار مدیران مربوطه قرار دهند. صرفه جویی در مصرف کاغذ نیز از دیگر مزایای این اقدام می باشد.

مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه،  اقدامات مورد نیاز در راستای الکترونیکی نمودن خدمات دانشگاه را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است. امید است اقدامات این مدیریت گامی موثر در راستای بهبود روند انجام امور و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده را به همراه داشته و رضایت مندی بیشتر را به همراه داشته باشد.
 

کلید واژه ها: اتوماسیون اداری رسانه آموزشی