راه اندازی فرم درخواست ودیعه مسکن در اتوماسیون اداری

۰۳ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۶ کد : ۱۰۴۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۹
راه اندازی فرم درخواست ودیعه مسکن در اتوماسیون اداری

با عنایت به تاکیدات دولت محترم مبنی بر الکترونیکی نمودن خدمات دستگاهها و تکریم متخصصین مشمول طرح ضریب k و متعهدین خدمت عضو هیات علمی ، مدیریت آمار و فن آوری اطلاعات دانشگاه با هماهنگی و تایید مدیریت امور مالی دانشگاه، اقدام به الکترونیکی کردن فرم درخواست ودیعه مسکن در بستر اتوماسیون اداری دانشگاه بصورت تحت وب نموده و دسترسی به فرم مذکور برای  همکاران مرتبط مقدور گردیده است. این فرم در شهریور ماه 97 طراحی شده و پس از تایید امور مالی دانشگاه مورد بهره برداری قرار گرفته است.
اقدامات انجام شده موجب کوتاه شدن فرایند درخواست وام توسط ذینفعان و عدم نیاز به مراجعه حضوری این افراد می باشد. صرفه جویی در مصرف کاغذ نیز از دیگر مزایای این اقدام می باشد.

مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه،  اقدامات مورد نیاز در راستای الکترونیکی نمودن خدمات دانشگاه را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است. امید است اقدامات این مدیریت گامی موثر در راستای بهبود روند انجام امور و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده را به همراه داشته و رضایت مندی بیشتر را به همراه داشته باشد.
 

کلید واژه ها: فناوری اطلاعاتاتوماسیون اداریودیعه مسکن