راه اندازی قریب الوقوع پیامک در اتوماسیون اداری
به همت مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه در جهت رفاه و تکریم ارباب رجوع ، دو سناریو پیامکی در سامانه اتوماسیون اداری راه اندازی گردیده و به زودی قابل بهره برداری می باشد.
سناریوهای مذکور عبارتند از :
1- به محض ثبت نامه ارباب رجوع در دبیرخانه، پیامک کد رهگیری نامه وارده به صورت پیامک برای ارباب رجوع ارسال می گردد.
2- ارباب رجوع می تواند از گردش نامه خود در سازمان مطلع گردد.
سناریوی دیگری جهت پرسنل سازمان راه اندازی گردیده و قابل استفاده می باشد که نامه های با فوریت آنی، خیلی فوری و فوری را از طریق پیامک به پرسنل اطلاع رسانی نماید.
مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، اقدامات مورد نیاز در راستای تکریم ارباب رجوع را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است. امید است اقدامات این مدیریت گامی موثر در راستای بهبود روند انجام امور و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده را به همراه داشته و رضایت مندی بیشتر را به همراه داشته باشد.