قابل توجه کلیه کاربران محترم اتوماسیون اداری
با توجه به حجم بسیار زیاد نامه های موجود در کارتابل ارجاعی و کارتابل وارده کاربران اتوماسیون بخصوص معاونین ومدیران که بعضا زمان ایجاد آنها به چندین ماه قبل بازمی گردد و مشکلات ناشی از آن و لزوم تعیین تکلیف و اقدام برای این مکاتبات (با استفاده از کلید پاسخ مدرک و سپس کلید تایید یا تایید و ارجاع که منجر به خروج مدرک از کارتابل می شود) و در جهت سهولت در گردش کار اتوماسیون، خواهشمند است حداکثر تا تاریخ 15 مرداد ماه 99 نسبت به تعیین تکلیف نامه های سال گذشته (قبل از فروردین 99) صدور دستورمقتضی به کاربران زیرمجموعه که دارای کارتابل اتوماسیون اداری می باشند، اقدام لازم مبذول فرمایید. لازم به ذکر است پس از تاریخ تعیین شده سیستم بصورت اتوماتیک نسبت به خروج این مکاتبات(درکارتابل ارجاعی وکارتابل وارده ) اقدام می نماید.
مدیریت آمار و فناوری اطلاعات
نظر شما :