در حال حاضر ویندوز سرور ۲۰۲۲ در دسترس است

۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۴ کد : ۱۹۹۳۷ اخبار
تعداد بازدید:۵۵۳
تهیه کننده خبر: ناصر رضایی
مایکروسافت اعلام کرد که ویندوز سرور ۲۰۲۲ با یک کانال سرویس دهی طولانی مدت (LTSC) با ده سال پشتیبانی، به طور کلی در دسترس است.
در حال حاضر ویندوز سرور ۲۰۲۲ در دسترس است


Bernardo Caldas از مایکروسافت گفت: "این یک گام بزرگ و رو به جلو برای سیستم عاملی است که مورد اعتماد شرکت های بزرگ و همچنین کسب و کارهای کوچک بوده تا به طور یکسان از آن استفاده کرده و کارهای کسب و کار و ماموریت‌های خود را با آن انجام دهند."
" مشتریان می توانند با ویندوز سرور 2022 به طور ایمن کار خود را ادامه داده، سناریوهای ابر جدید هیبریدی را فعال و برنامه های خود را برای رفع نیازهای کسب و کار در حال توسعه خود، مدرن سازی کنند."
در گزارشی  مایکروسافت اعلام کرد: در حالی که دسترسی عمومی به ویندوز سرور 2022 به تازگی آشکار شده، نسخه جدید آن از طریق مرکزVolume Licensing Service برای مشتریان مایکروسافت در دسترس و تقریبا دو هفته پیش نیز برای کاربران اصلی ارائه شده بود. همچنین این شرکت صفحه چرخه عمر خود را به روز کرد تا نشان دهد که تاریخ شروع پشتیبانی برای نسخه جدید ویندوز سرور 18 اوت، تاریخ پایان اصلی تنظیم شده 13 اکتبر 2026 و تاریخ پایان تمدید شده 14 اکتبر 2031 آغاز شده است.
ویندوز سرور 2022 همراه با پیشرفت های امنیتی و متمرکز بر ابر است.
مایکروسافت اعلام کرد که پیش نمایش ویندوز سرور 2022 را در ماه مارس با عنوان انتشار LTSC با قابلیت های ترکیبی پیشرفته با Azure، امنیت چند لایه و یک پلت فرم انعطاف پذیر برای مدرن سازی برنامه ها ارائه کرده است.
مایکروسافت گفت: "با ارتقا به ویندوز سرور 2022 شما می توانید از امنیت چند لایه با سرور امن و اتصال امن استفاده کنید." علاوه بر این شما می توانید از خدمات ابری ویندوز سرور 2022 با استفاده از اتصال به ARC Azure و همچنین فشرده سازی SMB برای بهبود انتقال فایل برنامه، مرکز مدیریت ویندوز، بهبود مقیاس پذیری، پیشرفت با کانتینر ویندوز و غیره استفاده کنید."
یک بستر کامل از ویژگی های جدید موجود در ویندوز سرور 2022 را می توان در وب سایت اسناد مایکروسافت یافت. برای شروع با ویندوز سرور 2022 می توانید آن را دانلود و یا از طریق Azure مرکز ارزیابی ویندوز سرور آن را امتحان کنید. گزینه های دیگر موجود برای کسانی که می خواهند نسخه جدید ویندوز سرور را دانلود کنند عبارتند از:
•    ویندوز سرور در بازار Azure برای اجرای ماشین های مجازی در Azure.
•    مرکز Volume Licensing Service که مشتریان مجوزدار می توانند ویندوز سرور 2022 را از آن دانلود کنند.
•    به صفحه قیمت گذاری برای نسخه های ویندوز سرور 2022 و جزئیات آن مراجعه کنید.

منبع خبر: www.cyberpolice.ir
 

ناصر رضایی

تهیه کننده خبر

کلید واژه ها: ویندوز سرور مایکروسافت


نظر شما :