زیرساخت های مورد نیاز برای بهینه سازی فرآیند تصویربرداری و رادیولوژی یک بیمارستان

۱۱ مهر ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۲ کد : ۲۰۷۴۱ اخبار
تعداد بازدید:۴۶۸
تهیه کننده خبر: محمدرضا عرب
زیرساخت های مورد نیاز برای بهینه سازی فرآیند تصویربرداری و رادیولوژی یک بیمارستان

بروزرسانی تنظیمات ذخیره سازی به سازمان‌های بهداشتی کمک می کند تا زیرساخت بهتری را برای تصویربرداری پزشکی ایجاد کنند.هر ساله، رادیولوژیست ها در بیمارستان ها و کلینیک های مختلفی در میشیگان، تقریباً ۷۰۰۰۰۰ روش تصویربرداری و مداخله ای را انجام می دهند، و یک گروه پرونده ایجاد می کنند که باید در سازمان ذخیره و به اشتراک گذاشته شود.
اما سال گذشته، پزشکان و محققان از ساختار سازمان، از جمله بیننده موجود در سازمان، عدم وجود یک بایگانی واقعی خنثی برای فروشندگان برای پشتیبانی از نیازهای ذخیره سازی تصویر شرکت و چالش های عملکرد و قابلیت اطمینان که با سیستم موجود بایگانی و ارتباطات وجود دارد، ابراز نارضایتی کردند. علاوه بر این، آنها به دنبال تلفیق چندین سیستم مشاهده در یک پلتفرم واحد بودند.
دکتر الا کازرونی، رئیس موقت رادیولوژی سازمان مستقر در Ann Arbor می گوید: ” تمایل به کاهش سیلوها در عین حال بهبود گردش کار بود.”
او می گوید: “ما از دوره ای بیرون می آییم که فضای ذخیره سازی بسیار تقسیم شده و وابسته به نحوه راه اندازی برخی سیستم ها و نحوه جستجو PACS برای ذخیره سازی، به سبک قدیمی و باستانی بود. هدف ما جمع آوری تصویربرداری از بخشهای مختلف سیستم بهداشتی – سونوگرافی، قلب، چشم پزشکی، آسیب شناسی دیجیتال بود – تا تیم های ارائه دهنده در صورت نیاز، به آنچه نیاز دارند به راحتی دسترسی پیدا کنند.”
مدیران بخش رادیولوژی با این بازخورد تصمیم گرفتند که زمان اصلاح اساسی PACS و همچنین زیرساخت های ذخیره سازی پشتیبانی از فناوری فرا رسیده است. احساس فراگیر؟ ثبات بیشتر حیاتی بود. کن باکوالتر، مدیر ارشد اطلاعات پزشکی، می گوید: “پاسخ کلی این بود: ما می خواهیم آن یکسره کار کند و می خواهیم خیلی سریعتر کار کند. “

به همین منظور، سازمان زیرساخت های ذخیره سازی PACS خود را جایگزین کرد و در پاییز سال گذشته به یک Dell EMC Isilon تمام-فلش منتقل شد، که حافظه پنهان را از ۱۰۰ ترابایت به ۳۰۰ ترابایت افزایش داد. این شرکت قصد دارد به زودی PACS خود را نیز جایگزین کند.
باک والتر می گوید:”یک حافظه پنهان بزرگتر ما را قادر می سازد تصاویر بیشتری را در بازیابی کوتاه مدت ذخیره کنیم و به ما امکان می دهد تصاویر مقایسه ای قدیمی تر را از بایگانی های نوار بازیابی و بازسازی کنیم. تأثیر آن خالص عملکرد سریعتر سیستم است، به ویژه برای تصاویر اخیراً به دست آمده.”
منبع: مارکوپکس
 

محمدرضا عرب

تهیه کننده خبر

کلید واژه ها: تصاویر پزشکی کلینیک رادیولوژیست سونوگرافی


نظر شما :