به‌روزرسانی‌های قدیمی ویندوز برای بهبود سرعت و امنیت منقضی می‌شوند

۰۸ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۸ کد : ۲۱۳۷۰ اخبار
تعداد بازدید:۴۶۷
تهیه کننده خبر: ناصر رضایی
براساس گفته مایکروسافت، به‌روزرسانی‌های ویندوز از نظر انقضا بررسی می‌شود تا با حذف نسخه‌های قدیمی‌تر کل فرآیند به‌روزرسانی سریع‌تر و ایمن‌تر شود.
به‌روزرسانی‌های قدیمی ویندوز برای بهبود سرعت و امنیت منقضی می‌شوند

نصب به روزرسانی‌های قدیمی ویندوز بعد از انتشار چندین به روزرسانی برای هر پلتفرم، به کندی انجام می‌شود. همچنین، بسته‌های قدیمی‌تری که از طریق Windows Update ارسال می‌شوند بصورت تجمعی بوده که این موضوع باعث طولانی شدن فرآیند به روزرسانی می‌شود.
مایکروسافت عملکرد کلی Windows Update را با علامت‌گذاری به روزرسانی‌های قبلی برای انقضا، افزایش می‌دهد. کریستین‌آهونن، مدیر برنامه مایکروسافت، گفت: مایکروسافت ماهانه دو تا سه به‌روزرسانی برای هر پلتفرم ویندوز منتشر می‌کند. با این حال، بسیاری از این به‌روزرسانی‌ها تجمعی بوده و شامل همه به‌روزرسانی‌های قبلی منتشر شده برای آن پلتفرم می‌شوند.
با منقضی شدن بسته‌های قدیمی‌تر و زائد، عملکرد بهتر، زمان اسکن کوتاه‌تر، تجربه کاربری سریع‌تر شده و خطر به‌روزرسانی‌های قدیمی‌تر نیز کاهش می‌یابد. برخی از به روز رسانی‌های قدیمی ویندوز هرگز منقضی نمی‌شوند. آهونن همچنین اضافه کرد که برخی از بسته‌های قدیمی ممکن است ارزیابی نشده یا هرگز معیارهایی را که مایکروسافت برای علامت‌گذاری به‌روزرسانی‌ها برای انقضا استفاده می‌کند را نداشته باشند.
علاوه بر این، بسته‌های به‌روزرسانی فقط امنیتی برای برخی از نسخه‌های قبلی ویندوز (Windows 8.1، Windows Server 2012 SP2، Windows Server 2012، Windows 7 SP1، Windows Server 2008 R2، و Windows Server 2008 SP2) هرگز منقضی نمی‌شوند. "توصیه می‌کنیم دستگاه‌های خود را با آخرین به‌روزرسانی‌های امنیتی به‌روزرسانی کنید. آخرین به‌روزرسانی‌ها تجمعی و شامل تمام مسائل مورد بررسی در این به‌روزرسانی است."
 
به روزرسانی هوشمند و سریع‌تر ویندوز 11
همچنین مایکروسافت در حال آزمایش یک روش جدیدی به نام Update Stack Package برای ارائه بهبودهای به روزرسانی ویندوز در ویندوز 11 است. مایکروسافت گفت: «ویژگی جدید کمک می‌کند تا مطمئن شوید که رایانه شما بیشترین احتمال را برای نصب موفقیت‌آمیز به‌روزرسانی‌های جدید را دارد». مایکروسافت همچنین هفته گذشته اعلام کرد که به‌روزرسانی‌های تجمعی را در ویندوز 11 بازطراحی کرده است تا کاربران بتوانند با حذف تفاوت‌ها و با کمک بسته‌بندی کارآمدتر، به‌روزرسانی‌های امنیتی و با کیفیت را سریع‌تر نصب کنند.
منبع: cyberpolice.ir
 

ناصر رضایی

تهیه کننده خبر

کلید واژه ها: ویندوز 11 بروزرسانی پلتفرم


نظر شما :