راه اندازی و استقرار سامانه میز خدمت الکترونیک
جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات به مشتریان از مهمترین وظایف هر سازمان می باشد. در این راستا، با همت مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه و واحد میز خدمت، ورژن نخست از سامانه تکریم ارباب رجوع (میز خدمت الکترونیک) مشتمل بر 4 زیرسیستم دبیرخانه هوشمند، ملاقات مردمی، نظرسنجی و دریافت پیشنهاد ، ثبت و پاسخگویی به شکایات بارگزاری شده است. ارباب رجوع از طریق درگاههای مختلف مانند وب کیوسک، پورتال سازمانی، ارسال پیامک و ... نامه ، شکایت و یا نظرات خود را مطرح کرده و پیگیری نماید.
دبیرخانه هوشمند : ثبت اتوماتیک نامه های ارباب رجوع، پیگیری نامه ها و ارسال خودکار شماره رهگیری
ملاقات مردمی : درخواست اتوماتیک ملاقات با رئیس دانشگاه و معاونین ایشان و پیگیری درخواست
ثبت و پیگیری شکایت : ثبت اتوماتیک شکایت مرتبط با بخش های مختلف سازمان
نظرسنجی و دریافت پیشنهاد : ثبت نظرات مشتریان از طریق درگاه های مختلف
استقرار این زیر سیستم ها موجب ارائه خدمات غیر حضوری به ارباب رجوع، سهولت در دسترسی و پیگیری، پاسخگویی مکانیزه و سریع، رسیدگی به شکایات در اسرع وقت، کشف اشکالات و گلوگاههای سازمان، دریافت اتوماتیک نظرات و پیشنهادات و دهها خدمت دیگر خواهد شد.
کارگاه آموزشی و توجیهی جهت پرسنل میز خدمت، دبیرخانه و مسئولین دفاتر معاونین برگزار گردید. همچنین جلسه ای با حضور مدیران محترم آمار و فناوری اطلاعات، میز خدمت و کارشناسان شرکت سپنتا جهت تکمیل سامانه برگزار گردید.
امید است اقدامات انجام شده موجب بهبودی در روند انجام امور و رضایتمندی بیشتر و تکریم ارباب رجوع سازمان گردد.