بازدید از نرم افزار بیمارستانی HIS مستقر در بیمارستان های تابعه

۰۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۴ کد : ۲۲۴۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۳۰
بازدید از نرم افزار بیمارستانی HIS مستقر در بیمارستان های تابعه

به منظور رفع اشکالات احتمالی و ارتقاء نرم افزار بیمارستانی HIS مستقر در بیمارستان های تابعه دانشگاه در شهرستان های استان، واحد محترم درآمد دانشگاه با همکاری مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه طی زمان بندی های به عمل آمده بازدیدهای دوره ای از مراکز نام برده به عمل می آورد.
بدین منظور در طی بازدیدهای انجام شده، از مراکز بیمارستانی شهرستان های کمیجان، دلیجان و تفرش،  مواردی جهت اصلاح به همکاران محترم مرتبط مستقر در هر یک از مراکز، عنوان شده و درخواست گردید در اسرع وقت نسبت به رفع آنها اقدام نمایند. لازم به ذکر است این دوره بازدیدها بر مبنای پیگیری کسورات ایجاد شده در سنوات قبلی و جلوگیری از بروز آن در آینده  و نیز پیگیری ابلاغیه های وزارت متبوع در حوزه های مختلف که ایجاد زیر ساخت آنها با همکاری واحدهای مرتبط و واحدهای فناوری اطلاعات مستقر در آن مراکز امکان پذیر می گردد، انجام می پذیرند.
متذکر می شویم که پس از پایان دوره اول بازدیدها با هدف عنوان شده در فوق مجددا از مراکزدرمانی و آموزشی و بیمارستان های تابعه دانشگاه بازدیدی جهت نظارت بر اعمال و یا عدم اعمال موارد ذکر شده در سنوات قبلی به عمل خواهد آمد.
 

کلید واژه ها: HIS نرم افزار بیمارستانی کمیجان دلیجان تفرش