به روز رسانی ویندوز ۱۱ KB۵۰۰۸۲۱۵ با برنامه رفع VPN منتشر شد

۳۰ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰ کد : ۲۲۷۰۵ اخبار
تعداد بازدید:۵۸۰
تهیه کننده خبر: ناصر رضایی
یکی از بزرگ‌ترین مشکلات نسخه‌ی جدید ویندوزی پیش‌نیازهای سیستم جدید است و از آنجا که این پیش‌نیازها کاملا متفاوت با نسخه‌ی قبلی هستند و مشخص نیست کدام دستگاه‌ها سازگارند، باعث سردرگمی بسیاری از کاربران می‌شوند.
به روز رسانی ویندوز ۱۱ KB۵۰۰۸۲۱۵ با برنامه رفع VPN منتشر شد

مایکروسافت به‌روزرسانی تجمعی ویندوز 11 KB5008215 را برای رفع آسیب‌پذیری‌های امنیتی و باگ‌های معرفی شده در نسخه‌های قبلی منتشر کرده است، KB5008215 یک به‌روزرسانی تجمعی اجباری است که حاوی به‌روزرسانی‌های امنیتی، بهبود عملکرد و رفع اشکال برای Windows 11 21H2 است، شما می توانید این به روز رسانی را با رفتن به  Start  >  Settings  >  Windows Update  و کلیک بر روی  "Check for Updates " نصب کنید.

کاربران ویندوز 11 همچنین می‌توانند به‌روزرسانی KB5008215 را به‌صورت دستی از کاتالوگ مایکروسافت به‌روزرسانی دانلود و نصب کنند .

موارد جدید در به روز رسانی ویندوز 10 KB5008215:
پس از نصب به روز رسانی KB5008215، ویندوز 11 شماره ساخت خود را به 22000.376 تغییر می دهد، به طور عجیبی، مایکروسافت در مورد آنچه در به روز رسانی KB5008215 ویندوز 11 رفع شده است، بسیار ساکت است، "این به روز رسانی شامل پیشرفت های امنیتی دیگر به قابلیت های سیستم عامل داخلی است. بدون مسائل اضافی برای این نسخه ثبت شد،" خواند بولتن پشتیبانی KB5008215 .
با این حال، به‌روزرسانی پیش‌نمایش منتشر شده در ماه گذشته شامل اصلاحات زیر بود که احتمالاً در این به‌روزرسانی وجود دارد، ما یک مشکل شناخته شده را برطرف کردیم که ممکن است  پس از تلاش برای تعمیر یا به‌روزرسانی برنامه‌ها با استفاده از Microsoft Installer ‪(MSI)‬ مانع از باز شدن برنامه‌هایی مانند برنامه‌های Kaspersky شود، ما مشکلی را برطرف کردیم که مانع از اتصال یک تونل شبکه خصوصی مجازی (VPN) می‌شد. پیغام خطا این است که «مودم (یا دستگاه اتصال دیگر) قبلاً در حال استفاده است یا به درستی پیکربندی نشده است» مایکروسافت همچنین بیان می‌کند که تغییراتی را در پشته سرویس ایجاد کرده است تا باگ‌ها یا مشکلاتی را که مانع از نصب صحیح به‌روزرسانی‌های ویندوز می‌شوند، برطرف کنند.‬
منبع: cyberpolice.ir
 

ناصر رضایی

تهیه کننده خبر

کلید واژه ها: پلیس فتا مایکروسافت


نظر شما :