رفع مشکل دسترسی به اتوماسیون اداری

۱۹ تیر ۱۴۰۳ | ۰۸:۲۷ کد : ۴۴۶۷۶ اخبار
تعداد بازدید:۳۱۸
تهیه کننده خبر: منیره عبدی
رفع مشکل دسترسی به اتوماسیون اداری

با توجه به دستور وزارت بهداشت مبنی بر عدم دسترسی به سامانه های پرسنلی در بستر اینترنت، دسترسی به سامانه اتوماسیون اداری از مورخ 1402/12/9 در کلیه مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه های سلامت، خانه های بهداشت و اورژانس 115 قطع گردید و موجب بروز اختلال و مشکلات جدی در ارسال و دریافت و پاسخگویی به مکاتبات اداری، درخواست های مرخصی، ماموریت، گواهی حقوقی، ضمانت حقوقی، فرم پایش، فرم مادران و نوزادان پرخطر گردید.
از تاریخ مذکور، دسترسی به اتوماسیون صرفا از طریق شبکه داخلی و VPLS امکان پذیر است. با توجه به پراکندگی واحدهای تابعه متعاقبا این موضوع سبب افزایش هزینه های جانبی( ازجمله مصرف کاغذ به دلیل پرینت تمامی مکاتبات، ارسال مکاتبات با پست،...) گردید. مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه با همکاری معاونت بهداشت اقدام به چاره جویی و رفع مشکل نموده و در این راستا تاکنون تعداد 209 مورد از پایگاه ها و خانه های بهداشت شهرستانهای تابعه به شبکه VPLS متصل شده و مشکل رفع گردیده است.  تعداد 216 از مراکز واقع در شهرستانهای تابعه که به دلیل مشکلات با شرکتهای ارائه دهنده اینترنت تاکنون موفق به رفع مشکل نشده اند، به همت مسئول محترم فناوری اطلاعات معاونت بهداشت در حال بررسی و رفع مشکل می باشند که به زودی مشکل برطرف خواهد گردید.
این مدیریت تلاش خواهد نمود با حداکثر توان خود در راستای رفع مشکلات  و موانع گام برداشته و هرروزه خدمات بیشتر و با کیفیت قابل قبول را به همکاران محترم و ارباب رجوع ارائه نماید.
امید است اقدامات این مدیریت گامی موثر در راستای بهبود روند انجام امور و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده را به همراه داشته و رضایت مندی بیشتر را به همراه داشته باشد.

منیره عبدی

تهیه کننده خبر

کلید واژه ها: اتوماسیون اداری عدم دسترسی سامانه وزارت بهداشت رفع مشکل دسترسی بستر اینترنت دانشگاه علوم پزشکی اراک مدیریت آمار و فناوری اطلاعات اراک مدیریت آمار و فناوری اطلاعات اراک


نظر شما :