انتصاب مهندس علی اعظمی به عنوان سرپرست گروه هوشمندسازی سامانه‌ها، بهبود فرایندها و روش‌های انجام کار

۲۶ دی ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰ کد : ۳۲۱۲۹ اطلاعیه
تعداد بازدید:۷۵۷
انتصاب مهندس علی اعظمی به عنوان سرپرست گروه هوشمندسازی سامانه‌ها، بهبود فرایندها و روش‌های انجام کار

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، دکتر احمد جوانمرد رئیس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری در ابلاغی مهندس علی اعظمی را به عنوان سرپرست گروه هوشمندسازی سامانه‌ها، بهبود فرایندها و روش‌های انجام کار منصوب کرد.

متن این ابلاغ به شرح ذیل است:

 

برادر ارجمند جناب آقای مهندس علی اعظمی

با سلام و احترام

نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست گروه هوشمندسازی سامانه‌ها، بهبود فرایندها و روش‌های انجام کار» مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) با رعایت جوانب شرعی، قانونی و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود با استفاده از توانمندی‌ها و تجارب مفید مدیران، همکاران و صاحب‌نظران این عرصه، جهت انجام وظایف محوله و اعتلاء و پیشبرد اهداف و برنامه‌های این مرکز موفق و مؤید باشید.

 

دکتر احمد جوانمرد

رئیس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری

کلید واژه ها: مهندس علی اعظمی سرپرست گروه هوشمندسازی سامانه‌ها، بهبود فرایندها و روش‌های انجام کار دکتر احمد جوانمرد رئیس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری انتصاب مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری گروه هوشمندسازی سامانه‌ها، بهبود فرایندها و روش‌های انجام کار بهبود فرایندها تحول اداری هوشمندسازی سامانه‌ها


( ۳ )

نظر شما :