وظایف واحدتحول اداری
رئوس شرح وظایف کارشناس مسئول تحول اداری
1- اجرای نظام پیشنهادها جهت بهره برداری از نظرات کارکنان در ارائه خدمات
2 - نظارت بر ثبت برنامه عملیاتی سالیانه مشترک معاونت توسعه مدیریت ومنابع و تهیه گزارشهای موردی مربوطه جهت ارائه به مدیریت متبوع
3-نظارت برثبت شاخص های عمومی واختصاصی ارزیابی عملکرد دانشگاه در سامانه تسما
4- برگزاری جلسات وتهیه گزارش از اجرای برنامه مدیریت بهره وری دردانشگاه
5-شرکت و هماهنگی و تنظیم صورتجلسات : کارگروه توسعه مدیریت دانشگاه به صورت فصلی و تحول نظام سلامت دانشگاه به صورت ماهیانه
6- جمع آوری اطلاعات برنامه های اجرایی جهت تعیین و احصاء تصدی های قابل واگذاری به شهرستانها و واحدهای تابعه