پرسشهای متداول
تعداد بازدید:۴۲۵آخرین ویرایش: ۲۴ مهر ۱۳۹۸
چه اقداماتی برای پذیرش بیمار خود باید انجام دهم؟
با مراجعه به واحد تریاژ پرستار مربوطه بیمار را راهنمایی نموده که میبایست به صورت بستری و یا سرپایی مداوا گردد. اگر بیمار نیاز به مداوای سرپایی داشته باشد به درمانگاه سرپایی و یا کلینیک تخصصی و اگر نیاز به بستری داشته باشد به واحد اورژانس ارجاع داده میشود.
بیمار من تصادفی است اما خودمان به بیمارستان منتقل کرده ایم چه اقداماتی باید انجام دهیم؟
بایستی سریعا به کلانتری مراجعه نموده و پس از اعلام حادثه برگه حادثه کلانتری را به بیمارستان انتقال دهیم.
آیا هزینه بیمار تصادفی کاملا رایگان است؟
در صورت داشتن برگه ارجاع 115 و یا نامه کلانتری رایگان میباشد.
آیا هزینه ای به پزشک یا پرستار باید پرداخت کنم؟
هیچ واحد، بخش و یا فردی در بیمارستان اجازه دریافت وجه از بیمار را ندارد. تنها صندوق بیمارستان و با ارائه رسید میتواند پاسخگوی مسائل مالی بیمار باشد.
مسئول بیمارستان خارج از ساعت اداری (عصر و شب و ایام تعطیل) چه کسی است؟
سوپروایزر مسئول بیمارستان در خارج از ساعات اداری است که در دفتر پرستاری مقیم می باشد
اگر شکایت انتقاد یا پیشنهادی داشته باشم به کجا باید مراجعه کنم؟
واحد روابط عمومی در بیمارستان مسئول رسیدگی به شکایات بیمارستان میباشد.
ساعت ملاقات به چه صورت است؟
ساعت ملاقات هر روز از ساعت 15 الی 16 عصر میباشد.
نامه پزشک قانونی یا ارگان دیگر را به کدام واحد تحویل دهم؟
ابتدای به واحد مدیریت مراجعه نموده و پس از گرفتن دستورات لازم، به واحد مدیریت اطلاعات سلامت مراجعه نمایید.
دکتر دستور ترخیص داده چه اقداماتی باید انجام دهم؟
بیمار میبایست دفترچه درمان خود و یا مدارک لازم جهت تصادفی بودن خود را تحویل منشی بخش نماید.
محاسبه ترخیص را قبول ندارم به کجا مراجعه کنم؟
به واحد اسناد پزشکی مراجعه نمایید.
شماره تلفن بخش ها را از کجا می توانم تهیه کنم؟
تمامی اطلاعات مربوط به بخشهای بیمارستان به همراه شماره تماس ها در سایت موجود میباشد.
من میخواهم رییس بیمارستان را ببینم چه اقدامی باید انجام دهم؟
به واحد مدیریت بیمارستان مراجعه نموده و در صورت حضور رئیس بیمارستان از مسئول دفتر ریاست درخواست خود را مطرح نمایید. برای دسترسی به ریاست و مدیریت بیمارستان محدودیت زمانی وجود نداشته و در صورت حضور هر دو مسئول میتوان اجازه ملاقات دریافت نمود.