امور عمومی
        
        
    
            
            
  
	
		
			
			
			نام و نام خانوادگی: آقای میثم سربندی
			رشته تحصیلی: کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی 
			پست الکترونیک:meathamsarbandi@gmail.com 
			شماره تماس داخلی: 260 
			سوابق اجرایی : 
			 
			 | 
			  | 
		
	
 
  
	
		
			
			
			شرح وظایف :
			  
			
				- اجرای سیاستها و خطیمشیهای پژوهشگاه در زمینههای مربوط به امور اداری، استخدامی و پشتیبانی.
 
				-  تهیه و تنظیم آئیننامهها، بخشنامهها و دستورالعملهای اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذی ربط براساس ضوابط و مصوبات دانشگاه علوم پزشکی و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تأیید.
 
				- مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری.
 
				- مطالعه و بررسی رستههای شغلی مشاغل پژوهشگاه و ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی به مراجع ذیربط با همکاری مدیریت بودجه، تحول اداری و بهرهوری دانشگاه علوم پزشکی.
 
				-  برنامهریزی در جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی و ارائه طرحها و پیشنهادهای لازم و همچنین انجام امور مربوط به استخدام آنها اعم از هیأت علمی و غیر هیأت علمی.
 
				-  ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل پژوهشگاه.
 
				-  انجام تدارکات و تأمین وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحدهای مختلف پژوهشگاه و سفارش آن از داخل و خارج کشور با هماهنگی کامل واحدهای ذی ربط.
 
				-  انجام تعمیرات اساسی بهمنظور احیاء و نگهداری ساختمانها و تأسیسات موجود.
 
				-  نظارت در انجام کلیه امور پشتیبانی و خدماتی دانشگاه علوم پزشکی و ارائه آن به واحدهای مختلف.
 
				- تهیه طرحهای مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرحهای مزبور.
 
				-  برنامهریزی و نظارت بر روشهای مطلوب اداره امور استخدامی دانشگاه علوم پزشکی.
 
				-  نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنماییهای لازم.
 
				- همکاری در تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پستهای سازمانی پژوهشگاه با مدیریت بودجه، تحول اداری و بهرهوری دانشگاه علوم پزشکی.
 
				- نظارت بر امور حضور و غیاب، طرح تماموقت، اضافهکاری و انتصاب کارکنان (هیأت علمی و غیر هیأت علمی).
 
				- مشارکت در جلسات و کمیسیونهای مختلف و اظهارنظر و ارائه پیشنهادات لازم.
 
				-  رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم.
 
				- نظارت بر امر ارزشیابی واحدهای تابعه.
 
				- همکاری با واحد حراست در زمینه حفاظت از ساختمانها، اموال و تأسیسات.
 
				-  انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق.
 
			 
			  
			  
			  
			 
			 | 
			  | 
		
	
 
                     
        
    	
		 کلیدواژهها: 
                    امور عمومی                    شرح وظایف مسئول امور عمومی                    امور اداری                    اداری