پرسشنامه سنجش میزان رضایت بیماران بستری

عنوان فرم
  • 0
  • مراجعه کننده محترم ضمن عرض سلام وآرزوی سلامتی خواهشمند است با پاسخ به سوالات زیر وارائه نقطه نظرات سازنده خود، مارا درارائه خدمات بهتر و با کیفیت یاری نمایید.
    1
  • • نام و نام خانوادگی*
    2
  • • میزان تحصیلات*
    3
  • • مدت زمان بستری*
    4
  • • نام بخش بستری*
    5
  • • تاریخ تکمیل*
    6
  • • میزان رضایتمندی مراجعین از خدمات نگهبانی
    7
  • نحوه برخورد نگهبان*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    8
  • نحوه برخورد وارائه راهنمایی لازم توسط پرسنل اطلاعات*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    9
  • • میزان رضایتمندی مراجعین از خدمات پذیرش
    10
  • نحوه برخورد پرسنل پذیرش*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    11
  • بستری شدن بدون معطلی*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    12
  • سرعت تشکیل پرونده*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    13
  • • میزان رضایتمندی مراجعین از مداخلات پرستاری
    14
  • پرستاران رفتار محترمانه با من داشته اند*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    15
  • در هر شیفت پرستار مراقب من، خود را معرفی می کرد*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    16
  • پرستاران در طول بستری در خصوص بیماری و داروهای مورد استفاده آموزش های لازم را به من دادند*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    17
  • پرستاران بخش در موارد مورد نیاز به موقع بر بالینم حضور می یافتند*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    18
  • پرستاران حریم خصوصی من را در زمان انجام خدمات بالینی رعایت می کردند*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    19
  • پرستاران قبل از انجام هر اقدام و کارهای مراقبتی، اطلاعات و توضیحات لازم را به من می دادند*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    20
  • برای برطرف نمودن درد ناشی از بیماریم، اقدامات لازم را انجام دادند*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    21
  • رضایت کلی شما از مراقبتهای پرستاری چه میزان است*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    22
  • • میزان رضایتمندی مراجعین از مراقبت های پزشکی
    23
  • نحوه معرفی و برخورد پزشک دربدو ورود*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    24
  • ویزیت روزانه وبه موقع پزشک معالج*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    25
  • میزان دقت وزمان اختصاصی پزشک برای معاینه بیمار*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    26
  • توضیح پزشک درمورد تشخیص ها و درمان ها و عوارض درمان و روش های جایگزین به بیمار*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    27
  • حضور پزشکان و دسترسی به پزشک معالج هنگام نیاز*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    28
  • رعایت مسائل شرعی درانجام خدمات پزشکی*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    29
  • سرعت انتقال به بخش پس از اتمام مراحل پذیرش*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    30
  • طول مدت انتظار جهت بستری*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    31
  • طول مدت انتظار جهت انجام عمل جراحی (درصورت عمل(*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    32
  • طرزبرخورد وراهنمایی های کارشناسان بیمه*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    33
  • رعایت طرح انطباق (پرسنل مرد جهت بیماران مرد و پرسنل زن جهت بیماران خانم(*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    34
  • • میزان رضایتمندی مراجعین از جنبه های رفاهی و مدیریتی
    35
  • مناسب بودن سیستم سرمایشی و روشنایی بخش*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    36
  • وجود کلیه تجهیزات و داروهای موردنیاز در بیمارستان*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    37
  • امکان انجام کلیه آزمایشات موردنیاز در داخل بیمارستان*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    38
  • شرایط و امکانات محوطه (فضای سبز، بوفه، داروخانه شبانه روزی، پارکینگ، نمازخانه و…)*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    39
  • مناسب بودن سکوت و آرامش در بخش*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    40
  • مناسب ، راحت و سالم بودن تخت ازنظر تشک و بالش، در نظر گرفتن تخت اطفال*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    41
  • تعویض به موقع ملحفه و لباس*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    42
  • وجود تابلو و علائم راهنما در بیمارستان*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    43
  • حضور به موقع بیماربر برای جابجایی بیمار*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    44
  • وضعیت آسانسور*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    45
  • حفظ نظم همراه با آرامش درساعات ملاقات*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    46
  • نحوه برخورد پرسنل خدماتی*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    47
  • نحوه رفع مشکل یارسیدگی به شکایات بیماران*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    48
  • • میزان رضایتمندی مراجعین از خدمات تغذیه
    49
  • ازکیفیت غذا (طعم، سردی، گرمی)*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    50
  • ازظروف مورد استفاده برای سرو غذا*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    51
  • ازساعت سرو غذا*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    52
  • توضیح و نظارت کارشناس تغذیه درمورد رژیم غذایی بیمار*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    53
  • • میزان رضایتمندی مراجعین از بهداشت محیط
    54
  • نظافت و تمیزی بخش و اتاق*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    55
  • نظافت و تمیزی سرویس های بهداشتی (حمام، دستشویی و توالت(*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    56
  • تمیز بودن ملحفه و پتو در بخش*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    57
  • • میزان رضایتمندی مراجعین از خدمات ترخیص
    58
  • برخورد و راهنمایی کارکنان طی مراحل ترخیص*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    59
  • سرعت انجام مراحل ترخیص*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    60
  • مدت زمان صرف شده جهت تعیین تکلیف (ترخیص ازاورژانس یا انتقالی به بخش و دیگر مراکز(*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    61
  • • میزان رضایتمندی مراجعین از هزینه ها
    62
  • نحوه اطلاع رسانی درخصوص ضوابط و هزینه های قابل پیش بینی (پرداخت 10درصد هزینه توسط بیمار بستری) و سیستم های حمایتی*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    63
  • رضایت از هزینه های پرداختی در قبال خدمات دریافت شده*ضعیفمتوسطقابل قبولخوبعالی
    کیفیت
    64
  • انتقادات و پیشنهادات:*
    65