پرسشنامه نظرسنجی کارکنان

عنوان فرم
  • پرسشنامه حاضر با اين هدف طراحي شده تا بتوانيم نظرات شما را به عنوان يكي از ذي نفعان اصلي بيمارستان ، مورد سنجش قرار دهيم . از اين رو خواهشمند است نظرات ارزشمند خود را براي برنامه ريزي هاي آتي به بيمارستان هديه نمائيد . اگر همه نظرات را نتوانيم يكباره به اجرا بگذاريم اميدواريم به مروز زمان به اين مهم دست يابيم . از اينكه با دقت سوالات را مطالعه و سعي خواهيد نمود با صداقت به آنها پاسخگو باشيد سپاسگزاريم .لازم به ذكر است كه پرسشنامه ها توسط واحد بهبود كيفيت مورد ارزيابي قرار گرفته و مداخلات لازم صورت مي گيرد .
    0
  • جنسیت*
    1
  • وضعیت تاهل*
    2
  • 3
  • نوع استخدام*
    4
  • رسته شغلي*
    5
  • • نظارت و سرپرستي
    6
  • ميزان رضايت از نحوه برخورد مديران ارشد مركز*ضعیفمتوسطخوبعالی
    سرویس
    7
  • میزان رضایت از نحوه برخورد مسئول مستقیم خود*ضعیفمتوسطخوبعالی
    سرویس
    8
  • میزان رضایت از نحوه رسیدگی و توجه به انتقادات و پیشنهادات شما توسط مدیران*ضعیفمتوسطخوبعالی
    سرویس
    9
  • میزان رضایت از نحوه همکاری مدیران با پرسنل و راهنمایی های ایشان برای بهبود روند کار*ضعیفمتوسطخوبعالی
    سرویس
    10
  • میزان رضایت از تکریم کارکنان به نحو مطلوب (تشویق، توبیخ، احترام گذاشتن ،...)*ضعیفمتوسطخوبعالی
    سرویس
    11
  • میزان رضایت از آموزش های پیش بینی شده با توجه به نیازهای بخش / واحد*ضعیفمتوسطخوبعالی
    سرویس
    12
  • • امنیت شغلی
    13
  • میزان رضایت از برقراری عدالت و عدم*ضعیفمتوسطخوبعالی
    سرویس
    14
  • تبعیض بین کارکنان توسط مافوق*ضعیفمتوسطخوبعالی
    سرویس
    15
  • میزان رضایت از عدالت در برنامه ریزی شیفت کاری توسط مافوق*ضعیفمتوسطخوبعالی
    سرویس
    16
  • میزان رضایت از پست سازمانی متناسب با تحصیلات و مهارت شغلی*ضعیفمتوسطخوبعالی
    سرویس
    17
  • میزان رضایت از بیمه ( تکمیلی، مسئولیت، بازنشستگی،...)*ضعیفمتوسطخوبعالی
    سرویس
    18
  • میزان رضایت از موقعیت شغلی*ضعیفمتوسطخوبعالی
    سرویس
    19
  • میزان رضایت و آشنایی از شرح وظایف محوله*ضعیفمتوسطخوبعالی
    سرویس
    20
  • • امکانات رفاهی
    21
  • میزان رضایت از سرویس ایاب و ذهاب از منزل به محل کار و برعکس*ضعیفمتوسطخوبعالی
    سرویس
    22
  • میزان رضایت از امکانات رفاهی ( وام ، سفر، امکانات ورزشی، ....)*ضعیفمتوسطخوبعالی
    سرویس
    23
  • میزان رضایت از عملکرد و محیط مهد کودک*ضعیفمتوسطخوبعالی
    سرویس
    24
  • • ارتباط با همکار
    25
  • میزان رضایت از ارائه خدمات در غذا خوری ( کمیت، کیفیت، زمان و نحوه سرویس دهی )*ضعیفمتوسطخوبعالی
    سرویس
    26
  • میزان رضایت از کیفیت فضای فیزیکی محیط کار( سرمایش، گرمایش، نظافت و ایمنی)*ضعیفمتوسطخوبعالی
    سرویس
    27
  • میزان رضایت از نحوه عملکرد پرسنل خدمات*ضعیفمتوسطخوبعالی
    سرویس
    28
  • میزان رضایت از نحوه عملکرد حفاظت فیزیکی*ضعیفمتوسطخوبعالی
    سرویس
    29
  • میزان رضایت از نحوه عملکرد آزمایشگاه*ضعیفمتوسطخوبعالی
    سرویس
    30
  • میزان رضایت از نحوه عملکرد رادیولوژی*ضعیفمتوسطخوبعالی
    سرویس
    31
  • میزان رضایت از نحوه عملکرد داروخانه*ضعیفمتوسطخوبعالی
    سرویس
    32
  • میزان رضایت از نحوه عملکرد واحد تجهیزات پزشکی*ضعیفمتوسطخوبعالی
    سرویس
    33
  • میزان رضایت از نحوه عملکرد واحد IT و سیستم HIS*ضعیفمتوسطخوبعالی
    سرویس
    34
  • میزان رضایت از ارتباط حرفه ای بین خود و دیگر همکاران*ضعیفمتوسطخوبعالی
    سرویس
    35
  • میزان رضایت از واکسیناسیون کارکنان (تشکیل پرونده بهداشتی)*ضعیفمتوسطخوبعالی
    سرویس
    36
  • میزان رضایت از تهیه و ارزیابی وسایل و تجهیزات حفاظت فردی*ضعیفمتوسطخوبعالی
    سرویس
    37
  • میزان رضایت از نحوه عملکرد واحد كارگزيني*ضعیفمتوسطخوبعالی
    سرویس
    38
  • میزان رضایت از نحوه عملکرد واحد امورمالي*ضعیفمتوسطخوبعالی
    سرویس
    39
  • • ارتقا
    40
  • میزان رضایت از انجام به موقع ارتقاء رتبه و گروه*ضعیفمتوسطخوبعالی
    سرویس
    41
  • میزان رضایت از انتصاب در سازمان مطابق با خدمات و صلاحیت افراد*ضعیفمتوسطخوبعالی
    سرویس
    42
  • میزان رضایت از نحوه انتخای کارمند نمونه*ضعیفمتوسطخوبعالی
    سرویس
    43
  • نظرات و پیشنهادات ارشادی:*
    44