اعتباربخشی

فرآیند اعتبار بخشی بیمارستان فرهنگ خسروانی فراهان برای اولین بار

۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۷ کد : ۱۷۷۹۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۶۹
فرآیند اعتبار بخشی بیمارستان فرهنگ خسروانی فراهان برای اولین بار بعد از تکمیل ساختار اداری و درمانی و ثبت پروانه فعالیت مجموعه در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ تحت نظر اساتید اعزامی از جانب وزارت بهداشت آغاز شد.
فرآیند اعتبار بخشی بیمارستان فرهنگ خسروانی فراهان برای اولین بار

فرآیند اعتبار بخشی بیمارستان فرهنگ خسروانی فراهان برای اولین بار بعد از تکمیل ساختار اداری و درمانی و ثبت پروانه فعالیت مجموعه در روز سه شنبه مورخ 1400/03/11 تحت نظر اساتید اعزامی از جانب وزارت بهداشت آغاز شد.

پس از حضور نمایندگان اعزامی؛ ابتدا دکتر حجتی ریاست بیمارستان ضمن ابراز خرسندی و عرض خیر مقدم، این اتفاق را به فال نیک گرفته و آرزوی موفقیت اساتید و مورد قبول واقع شدن مدیریت و  ارائه خدمات پرسنل این مجموعه را داشته و خواستار راهنمایی و مساعدت اساتید در زمینه های مورد نیاز جهت پیشرفت و پیشبرد مجموعه به نحو احسن شدند سپس آقای غفاری مدیریت مجموعه توضیحاتی درباره کلّیت مجموعه و فرآیندهای ارائه خدمت به بیماران ارائه نموده و از عملکرد مجموعه در زمینه استانداردهای لازم ابراز امیدواری نمود.

این فرآیند با حضور نمایندگان محترم جناب آقای دکتر ملبوبی (مدیریت و رهبری) ؛ آقای تیرانی(کارشناس بالین) و آقای مهندس خدایاری (بهداشت) در این مجموعه صورت گرفت و بخش های مختلف مورد بازدید و بررسی و عملکرد آنها از نظر استانداردهای وزارت بهداشت مورد ارزیابی قرار گرفته و راهنمایی ها و رهنمود های لازم جهت بهبود کیفیت توسط ایشان ابلاغ و مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان نمایندگان اعزامی وزارت از عملکرد کلی مجموعه مخصوصا در بازه زمانی مبارزه با کرونا ویروس رضایت و برای دستیابی مجموعه به نتیجه مطلوب ابراز امیدواری و آرزوی سلامتی و تندرستی برا زحمتکشان عرصه بهداشت و درمان نمودند.

# در کنار هم و با همدلی و ایثار

# کرونا را شکست می دهیم


( ۵ )