تودیع و معارفه مدیر بیمارستان فرهنگ خسروانی

مراسم تودیع و معارفه مدیر بیمارستان فرهنگ خسروانی

۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۰ کد : ۳۷۲۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۶۸
مراسم تودیع و معارفه مدیر بیمارستان فرهنگ خسروانی با حضور دکتر علی محمدی معاونت توسعه منابع دانشگاه و جمعی از مسئولین روز چهارشنبه مورخ ۲۸/۰۱/۹۸ در سالن جلسات بیمارستان برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه مدیر بیمارستان فرهنگ خسروانی
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر بیمارستان فرهنگ خسروانی با حضور دکتر علی محمدی معاونت توسعه منابع دانشگاه و جمعی از مسئولین روز چهارشنبه مورخ 28/01/98 در سالن جلسات بیمارستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر علی محمدی در این مراسم ضمن تبریک ارتقای سطح کمی و کیفی بیمارستان و تقدیر از زحمات تمامی کارکنان بیمارستان، از تلاش های صورت گرفته توسط مصطفی جدیدی در زمان تصدی مدیریت این بیمارستان تقدیر و تشکر کرد و برای مهندس غفاری در راستای خدمت خالصانه آرزوی موفقیت کرد.

دکنر علی محمدی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های موجود در بیمارستان فرهنگ خسروانی و لزوم توسعه و تکمیل این ظرفیت ها علی رقم مشکلات موجود گفت:بیمارستان فرهنگ خسروانی به علت واقع شدن در مرکز شهرستان می تواند جایگاه و مامنی برای خدمت رسانی به مردم باشد.

وی افزود:این بیمارستان میتواند با تکمیل پتانسیل های خود در کنار دیگر بیمارستان های منطقه کمک حال مجموعه درمان استان باشد.

دکتر حجتی نیز در این مراسم، مدیریت در شرایط فعلی اقتصادی را کاری سخت عنوان کرد و مسئولیت ها را فرصتی برای خدمتگزاری و سنجش توانایی ها برشمرد.

وی در ادامه از فعالیت های مدیر سابق بیمارستان فرهنگ خسروانی تقدیر و  از مدیر جدید خواست امور را با استفاده از تجربیات مسئولین و پشتکار در راستای اهداف دانشگاه دنبال کند.

همچنین، مدیریت در شرایط فعلی را تغییر و اصلاح فرایند ها، سازماندهی، برنامه ریزی، نظارت و کنترل عنوان و تاکید کرد:بایستی با استفاده از منابع و امکانات موجود، حد اکثر کارایی و بهره برداری نمود.

مصطفی جدیدی نیز در این مراسم پذیرش مسئولیت را فرصتی دانست که خداوند متعال در اختیار افراد قرار می دهد و اظهار امیدواری کرد :افراد از این فرصت ها به نحو شایسته در خدمت به جامعه، بهره برداری کنند.


( ۲ )