بررسی مدارک و نحوه اخذ تاییدیه های لازم

بررسی مدارک و نحوه اخذ تاییدیه های لازم

داوطلب پس از تائید هسته گزینش و وصول دعوت نامه با در دست داشتن مدارک فوق به اداره استخدام مراجعه می‌کند. مدارک ارائه شده توسط کارشناسان اداره استخدام مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در صورتیکه براساس مدارک ارائه شده داوطلب در زمان ثبت نام واجد شرایط شناخته شود داوطلب پس از تکمیل فرمهای استخدامی جهت انجام آزمایشات لازم معرفی میگردد.

داوطلب از زمان مراجعه به اداره استخدام و دریافت معرفی نامه حداکثر بمدت 20 روز فرصت دارد تا نسبت به تکمیل مدارک لازم بشرح ذیل اقدام نماید.

الف:معرفی داوطلب جهت اخذ گواهی سلامت جسمی

ب:معرفی داوطلب جهت اخذ گواهی عدم سوء پیشینه از مراکز پلیس +10

مدارک مورد نیاز جهت اخذ گواهی عدم سوء پیشینه:

1-اصل معرفینامه عکسدار (توسط اداره استخدام صادر میشود)

2-اصل شناسنامه عکسدار

3-دو قطعه عکس پرسنلی 4×3

4-اصل فیش بانکی واریز ی صاحب حساب اداره تشخیص هویت

5-همراه داشتن کارت ملی یا شماره ملی

ساعت مراجعه 8 صبح الی 10 صبح می‌باشد.

ج:مکاتبه جهت اخذ تائیدیه تحصیلی داوطلب از دانشگاه محل تحصیل

د:مکاتبه جهت اخذ تائیدیه کارت پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت از مراجع ذیربط (برای آقایان)

آخرین ویرایش۱۵ آبان ۱۳۹۷