آرشیو اخبار

شکستگی باز و خرد شدن ساق پا کارگر ساختمانی

شکستگی باز و خرد شدن ساق پا کارگر ساختمانی که بر اثر اصابت تیرآهن اتفاق افتاده بود، پس از چند ساعت در اتاق عمل بیمارستان محلات ترمیم شد. این عمل سنگین توسط دکتر صفایی متخصص ارتوپدی بیمارستان با موفقیت انجام شد.

ادامه مطلب

راه اندازی دستگاه جدید رادیوگرافی دیجیتال دندانپزشکی (O.P.G) در بخش تصویر برداری گالری

دستگاهO.P.G دیجیتال که در عکسبرداری‌های مورد نیاز بخش دندانپزشکی کاربرد دارد، با نصب و راه اندازی در بیمارستان محلات مورد بهره برداری قرار گرفت که با این دستگاه مرکز تصویر برداری بیمارستان امام خمینی یکی از #مجهز_ترین مراکز در استان مرکزی است نصب این دستگاه تصویر دیجیتال از گرافی دندان، در اختیارمراجعه‌کننده و پزشکان قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب

افتتاح پایگاه سلامت باقرآباد گالری

پایگاه سلامت باقرآباد در زمینی به وسعت ۴۹۱ متر مربع با زیر بنای ۲۵۳ متر احداث شده است . در این پایگاه ، خدمات بهداشتی و مراقبتی از قبیل مامایی، واکسیناسیون، خدمات آموزش شامل آموزش مادران باردار و داوطلبین سلامت، آموزش بهداشت و انجام خدمات نوین سلامت در سنین مختلف ارائه می شود.

ادامه مطلب
چهار طرح بهداشتی و درمانی در محلات بهره برداری شد

چهار طرح بهداشتی و درمانی در محلات بهره برداری شد گالری

چهار طرح بهداشتی و درمانی روز پنجشنبه با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی،مدیریت و هماهنگی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، رئیس اداره بودجه و اعتبارات معاونت درمان وزارت بهداشت و مسئولان شهرستانی بهره برداری شد.

ادامه مطلب