فراخوان دعوت به خدمت داوطلبانه

۲۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۶ کد : ۱۰۵۱۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۶۷
فراخوان دعوت به خدمت داوطلبانه

فراخوان دعوت به خدمت داوطلبانه

امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی  اراک در راستای جلب مشارکت  و استفاده از ظرفیت گروه‌های داوطلب و جهادی و به منظور پیشگیری و مقابله با همه گیری ویروس کرونای جدید ، از بین دانشجویان و علاقه مندان به فعالیت در حوزه سلامت ، دعوت به همکاری می نماید.

از علاقه مندان به همکاری داوطلبانه در رشته های پرستاری، کمک پرستاری،بهیاری، کمک بهیاری،کارشناسی یا کاردانی رادیولوژی ، کارشناسی  یا کاردانی آزمایشگاه تشخیص طبی ، تصدی امور دفتری و خدمات ، دعوت میگردد به منظور سازماندهی ، آموزش و بکارگیری در بخش های مورد نیاز ، بر اساس پروتکل های مربوطه ، اطلاعات فردی  خود را از طریق  پیام رسان  واتساپ، به جناب آقای ابوالفضل حاج کریم (مسئول خیرین ، موسسات خیریه و گروه های جهادی دانشگاه) اعلام فرمایند.

بدیهی است بکارگیری داوطلبین براساس شرایط موجود ، تجربه ، رشته تحصیلی و... خواهد بود. 

لازم به ذکر است بکارگیری داوطلبین صرفا در این مقطع زمانی و به صورت داوطلبانه خواهد بود و دانشگاه تعهدی برای بکار گیری و استخدام ایشان نخواهد داشت.

امید است در سایه مشارکت و همکاری همه جانبه تمامی شرکای سلامت ونیز جهادگران نیک اندیش ، به زودی شاهد کنترل و مهار این همه گیری  باشیم. 

شماره واتساپ 09100910313


اطلاعات موردنیاز : نام و نام خانوادگی، نام پدر،شماره ملی، جنسیت، شماره تلفن ثابت ، شماره همراه، علاقه مندی، رشته تحصیلی ، در صورت دانشجو بودن ذکر ترم تحصیلی، محل سکونت، تخصص ، سابقه فعالیت در زمینه تخصصی ، سابقه فعالیت در فعالیت های جهادی


نظر شما :