تاکید آیت الله دری نجف آبادی پیرامون مشارکت خیرین در جهت تهیه دستگاه اکسیژن

۲۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۱ کد : ۱۳۳۵۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۰۲
آیت الله دری نجف آبادی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک از اقشار مختلف جامعه خواست تا با مشاکت خیرین برای تهیه دستگاه اکسیژن به بیماران کمک کنند.۲۵آبان ماه ۹۹
تاکید آیت الله دری نجف آبادی پیرامون مشارکت خیرین در جهت تهیه دستگاه اکسیژن

  آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه لازمه عبور از بحران کرونا را هوشمندی و همراهی مردم و مسئولان دانست و گفت: کمبود اکسیژن مهم ترین مشکل بیمارستانها و نیاز بیماران کرونایی است و از خیران می خواهم تا در تامین دستگاه‌های اکسیژن ساز به بیماران کمک کنند.

دری نجف آبادی با توجه به وضعیت بحرانی کرونا در اراک و برخی شهرهای استان افزود: ضروری است همه اقشار مردم، قرارگاه  های فرهنگی، مساجد، محله ها، شهرداری، بسیج، روحانیت و همه و همه دست به دست هم دهند و هر آنچه که در توان دارند برای مقابله و مهار این بیماری به‌کار بگیرند.

او در ادامه به ظرفیت استان مرکزی در بخشهای مختلف از جمله معادن، صنایع و بخش کشاورزی اشاره و بر استفاده از همه ظرفیت ها تاکید کرد و از مسئولان استان خواست تا معضل بیکاری در استان رفع شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اراک با اشاره به هفته بسیج گفت: بسیج یک مکتب و یک فرهنگ و مایه عزت، شرف، اقتدار ، پیروزی و سرمایه با عظمت انقلاب و ایران اسلامی است که در شرایط کرونا به مردم خدمت‌رسانی کرده است.

آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: همه باید با همت‌های بلند برای غلبه بر مشکلات به میدان بیایند و از ظرفیت‌های موجود کشور به بهترین شکل در رفع معضلات و مشکلات استفاده کنند.


نظر شما :