چهارمین مجامع سلامت شهرستان های تابعه استان مرکزی به اتمام رسید.

۰۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۱ کد : ۲۳۶۳۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۹۹
چهارمین مجامع سلامت شهرستان های تابعه استان مرکزی به اتمام رسید.

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک بیان کرد: چهارمین مجمع سلامت شهرستان های تابعه استان مرکزی با موضوع "خود مراقبتی آری، خود درمانی هرگز (نه به خرید کالاهای سلامت محور از مسیرهای غیرمجاز_نه به مصرف بی رویه آنتی بیوتیک در انسان و دام)" از تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ با شهرستان خمین شروع و در تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ در شهرستان زرندیه به اتمام رسید.

دکتر ظهیری افزود: این مجامع با حضور مسئولین استانی(استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک، مدیران کل برخی از دستگاه های اجرایی)، مسئولین شهرستانی(فرمانداری، روسای ادارات و شبکه بهداشت و درمان شهرستان)، گروه های مردمی (خانه مشارکت مردم در سلامت شهرستان ها، دبیران کانون ها، روسای دفاتر سلامت دستگاه های اجرایی و فعالین اجتماعی) و رسانه ها و....تشکیل گردید.

وی اشاره کرد: در این مجمع ضمن تشریح لزوم اجتماعی شدن سلامت و موضوع منتخب استان؛ بیانیه های پایانی در قالب وظایف ادارات شهرستان به منظور دستیابی به اهداف موضوع مجامع سلامت تدوین، قرائت و توسط فرماندار، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و روسای ادارات شریک در برنامه امضاء گردید.

در پایان دکتر ظهیری اضافه کرد: طبق مصوبه کارگروه امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت، بانوان و خانواده استان مرکزی مقرر گردید هر سه ماه یک بار و پایان سال ۱۴۰۱؛ ادارات شهرستانی شریک در برنامه در زمینه انجام وظایف خود حول محور بیانیه، پایش و در پنجمین مجمع سلامت استان مورد تقدیر قرار گیرند.

وی تاکید نمود: مجموع این مجامع شهرستانی؛ برگزاری مجمع استانی می باشد که مقرر است با حضور مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی و گروه های مردمی در اسفند ماه برگزار خواهد شد.

کلید واژه ها: امور اجتماعی اراک پوستر چهارمین مجمع سلامت استان


نظر شما :