برگزاری مراسم روز داوطلب

۱۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۵ کد : ۳۱۱۱۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۲۸
برگزاری مراسم روز داوطلب

به مناسبت روز جهانی داوطلب و به همت حوزه اجتماعی – اداره سازمانهای مردم نهاد و خیرین دانشگاه علوم پزشکی اراک مراسم تقدیر و نشست هم اندیشی آسیب شناسی مسائل و مشکلات گروه های جهادی و داوطلب در تاریخ 1401/09/15 با حضور جناب آقای دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و جناب آقای دکتر بختیاری جانشین ایشان در امور اجتماعی و جمعی از نیروهای جهادی و داوطلب اعم از طلاب و دانشجویان برگزار گردید .

در این نشست صمیمی در خصوص اهمیت وجود نیروهای داوطلب و کمک های موثر آنان به کادر درمان در زمان پاندمی کرونا گفتگو شد . دکتر بختیاری در خصوص مشکلات و موانع موجود در خصوص نیروهای جهادی گفتگو کرده و نیروهای داوطلب نیازها و دغدغه های خود را مطرح کردند .

در ادامه جناب آقای دکتر امانی ضمن خوش آمدگویی به نیروهای جهادی و داوطلب از خدمات و کمک های این نیروهای تلاشگر در دوران کرونا و در عرصه های مختلف جهادی تقدیر و تشکر کردند .

لازم به ذکر است گروه جهادی دانشجویی مهاجر با حضور فعال خود در روزهای پنج شنبه و جمعه به ارائه خدمات سلامت در مناطق محروم می پردازند .

گروه جهادی مالک اشتر ناجا ، منتظران مهدی شهرستان خنداب ، گروه جهادی شهدای گمنام شازند ، گروه جهادی رهنمون و شهید سلیمانی فراهان و گروه جهادی همیاران اورژانس به ارائه خدمات پزشکی ، دندانپزشکی ، آموزشی ، فرهنگی ، تهیه مایحتاج معیشتی ، کمک در ساخت مدرسه ، واکسیناسیون کووید در زمان پاندمی کرونا ، خرید تجهیزات ساختمانی و بهداشتی ، ارائه خدماتی همچون خیاطی ، تاسیسات ، نقاشی و ... می پردازند .

در پایان مراسم رئیس دانشگاه از نیروهای جهادی با اهدای لوح تقدیر از گروه های جهادی و داوطلب تقدیر و تشکر نمودند .

کلید واژه ها: اموراجتماعی اراک داوطلب


( ۱ )

نظر شما :