برگزاری نشست هم اندیشی و تقدیر از سمن های حوزه سلامت استان مرکزی به مناسبت هفته تشکل ها

۲۸ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۲۶ کد : ۳۶۷۵۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۵
برگزاری نشست هم اندیشی و تقدیر از سمن های حوزه سلامت استان مرکزی به مناسبت هفته تشکل ها

نشست هم اندیشی و تقدیر از سمن های حوزه سلامت استان مرکزی با حضور دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، مهندس قاسمی مشاور رئیس حوزه ریاست مجلس در امور موسسات مردم نهاد ، دکتر فتح آبادی رییس اداره سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه، صمدی رییس مرکز اجتماعی سلامت دانشگاه و مسئولین سمن های حوزه سلامت به مناسبت هفته تشکل ها و مشارکت های اجتماعی برگزار شد.
به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در این نشست ضمن اشاره به اینکه نقش تشکل ها در گستردگی فعالیت های حوزه علوم پزشکی بارز است، گفت: در سطح استان ۱۶۵ پروژه سلامت محور وجود دارد که تعداد زیادی از این پروژه ها خیّرساز هستند.
وی ضمن تاکید بر اینکه که سازمان های مردم نهاد برای رشد شاخص ها باید در کنار دانشگاه باشند، ادامه داد: فضای مناسب و کافی برای انجام امور سمن ها یکی از مسائل موجود در این حوزه است که پیگیری آن در طرح های توسعه ای دانشگاه مدنظر می باشد.
مهندس امیرحسین قاسمی مشاور رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در امور موسسات مردم نهاد نیز در ادامه این نشست، گفت: به دنبال ایجاد شبکه ای در دفتر ریاست مجلس هستیم که از هر استان یک نفر به نمایندگی از تشکل های اجتماعی حضور داشته باشد تا در تصمیم گیری هایی که در حوزه قانون گذاری در مجلس برای موسسات مردم نهاد صورت می گیرد بتوانند نقش ایفا نمایند. ایشان به اهتمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تصویب قانون جامع سازمان های مردم نهاد اشاره و گفت برخی ابهامات موجود در زمینه قانون جامع حمایت از معلولان نیز بزودی مرتفع خواهد شد.
گفتنی است در این نشست مشکلات و مطالبه گری های تشکل ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و از سمن ها در راستای زحمات صورت گرفته تقدیر و تشکر شد.

 

کلید واژه ها: هفته تشکل ها و مشارکت های اجتماعی سازمان های مردم نهاد حوزه سلامت مجلس شورای اسلامی


نظر شما :