دیدار مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با ۵ تشکل اجتماعی سلامت

۲۵ مهر ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۰ کد : ۳۸۴۳۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۵
دیدار مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با ۵ تشکل اجتماعی سلامت

 دکتر فتح آبادی مشاور رئیس دانشگاه به اتفاق کارشناسان اداره  سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت در محل انجمن‌های: تبسم-کلیوی-آلزایمر - ام اس - سالمندان، حضور و با مدیران عامل این انجمن‌ها دیدار و گفتگو نمودند.                                        
  دکتر فتح آبادی ضمن بررسی مسائل و مشکلات پیش روی این تشکل‌ها، اظهار نمود؛ نقش آفرینی سازمان‌های مردم نهاد در ارتقای نظام سلامت استان ستودنی است و انجمن‌های حوزه سلامت با بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای داوطلب و خیرین در رفع مشکلات بیماران  و  خانواده  آنها  پیش قدم بوده اند و به عنوان شرکای کلیدی نظام سلامت استان در توسعه زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان و تامین هزینه‌های درمانی و معیشتی بیماران، تلاش وافری دارند و همپای دانشگاه علوم پزشکی در ارتقای نظام سلامت استان می‌کوشند.
 وی افزود: انجمن‌های حوزه سلامت با بهره‌گیری از اعتماد و مشارکت مردم و یاری خیرین و نیکوکاران در توسعه زیرساخت‌های بخش سلامت استان نظیر: احداث اقامتگاه بیماران سرطانی با ظرفیت ۴۰ اتاق- ایجاد و راه‌اندازی مراکز نگهداری سالمندان و بیماران مزمن روانی- تامین هزینه‌های دارویی و درمانی بیماران و... گام‌های ارزشمندی برداشته اند. 
 ایشان تاکیدکرد: دانشگاه علوم پزشکی اراک آغوش خود را برای هرگونه همکاری و کمک به گسترش فعالیت‌ها ، پیشبرد طرح‌ها و برنامه‌های تشکل های اجتماعی گشوده است و از این پس تعامل دانشگاه با این سازمان‌ها تقویت و از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای ارتقای جایگاه آنها بهره خواهد گرفت.
 دکتر فتح آبادی در پایان به نمایندگی از دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان با اهدای گل و لوح  سپاس ، از خدمات ارزشمند و زحمات شبانه روزی مدیران عامل، اعضای هیات مدیره و کارکنان انجمن‌های یاد شده تقدیر و تشکر نمودند

کلید واژه ها: هفته تکریم خیرین سالمند انجمن سالمندان استان مرکزی انجمن بیماران ام اس استان مرکزی انجمن حمایت ازبیماران سرطانی استان مرکزی انجمن آلزایمر استان مرکزی


نظر شما :