قدردانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از تلاشهای نیروهای داوطلب و جهادی در بحران کووید۱۹

۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۸ کد : ۹۸۳۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۶۵
قدردانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از تلاشهای نیروهای داوطلب و جهادی در بحران کووید۱۹

به گزارش روابط عمومی امور اجتماعی جلسه شورای مشارکت مردم در سلامت در تاریخ 99/3/12 برگزار گردید.

رئیس دانشگاه علوم پز‌شکی اراک در جلسه‌ای که با حضور روسای خانه های مشارکت استان مرکزی برگزار شد از  تمامی خیرین حوزه سلامت و زحماتی که در این مدت کشیدند تشکر و قدردانی نمود.وی نقش خانه های مشارکت را در رسیدن به این هدف بسیار مهم و اثرگذار دانست.

 دکتر سید محمد جمالیان در این نشست گفت: هر زمان که دانشگاه با مشکلی مواجه می شد و یا زمان به دلیل دست و پا گیر بودن بسیاری از قوانین در حال از دست رفتن بود، خیرین حوزه سلامت به یاری دانشگاه و مدافعان سلامت آمده و نگذاشتند زمان طلایی از دست برود.

وی افزود: با تلاش‌های دکتر ظهیری و آقای ابدال، نیروهای داوطلب که نقش بسیار زیادی در کنترل ویروس داشتند، ساماندهی و این شعار سازمان بهداشت جهانی یعنی فراهم کردن بستری که هر کس در هر لحظه هر خدمات بهداشتی را که نیاز داشت به آن دست یابد، محقق شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه به ارتباط مستقیم با مردم و  رابطه تاثیرگذار در موفقیت، اشاره کرد و گفت: در زمینه بیماری کووید ۱۹ اگرمردم همراه نمی شدند، زحمات کشیده شده به خصوص توسط خانه های مشارکت بی اثر می شد و مانند بسیاری از استان ها، دچار بحران شدید تر می‌شدیم.

دکتر جمالیان در پایان از مردم نیز بابت رعایت پروتکل های بهداشتی و اعتماد به دانشگاه علوم پز‌شکی اراک تشکر کرد و آن را تنها عامل کنترل این ویروس در استان خواند.
 


نظر شما :