مایکروسافت با تعمیر آسانتر محصولات خود موافقت کرد
هنگام خرابی محصولی خریدهشده از شرکتهایی چون اپل یا مایکروسافت، همیشه توصیه میشود محصول را برای تعمیر به خود شرکت بازگرداند که از برخی جهات، توصیهای منطقی است؛ زیرا شرکتی که محصول را ساخته، بهتر از دیگران میتواند آن را درصورت خرابی تعمیر کند. بااینحال، این مدل تعمیرات بسیار پرهزینه هستند و در برخی از کشورها بهراحتی دردسترس کاربران قرار ندارند.
گفتنی است تعمیرات متفرقه مشکلات خودش را دارد؛ ازجمله اینکه برخی شرکتها طوری محصولاتشان را طراحی میکنند که هنگام تعمیر بهوسیله شرکتهای شخص ثالث، برخی از قابلیتهای آنها از کار بیفتد. برای مثال، اپل در طراحی صفحهنمایش آیفون ۱۳ تغییراتی اعمال کرده که جایگزینی صفحهنمایش را برای شرکتهای تعمیرکار شخص ثالث دشوارتر میکند؛ چراکه تلاش برای تغییر صفحه آسیبدیده ممکن است به ازدستدادن پشتیبانی فیس آیدی منجر شود.
منبع: zoomit.ir
نظر شما :