راه اندازی نرم افزار Remote Desktop اختصاصی مشابه AnyDesk در دانشگاه

۲۹ آبان ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۹ کد : ۳۹۳۹۴ اخبار آموزش فناوری اطلاعات
تعداد بازدید:۲۵۴
نویسنده خبر: ناصر رضایی
RUSTDESK یک سرویس دسترسی راه دور است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سیستم‌های خود از هر مکانی و به صورت امن متصل شوند.
راه اندازی نرم افزار Remote Desktop اختصاصی مشابه AnyDesk در دانشگاه

این سرویس توانایی استفاده در اینترانت ملی را داراست و در شرایط خاص، مثلاً در مواقع قطع اینترنت یا مراکز دارای اینترانت شمس، می‌تواند به خوبی عمل نماید. یکی از نکات مهم RUSTDESK، تأکید بر امنیت ارتباطات است، به‌طوری‌که اطلاعات ارسالی بین کاربر و سیستم مقصد به شکل رمزنگاری شده منتقل می‌شوند. همچنین با توجه به قرارگیری سرور این برنامه در دیتاسنتر مرکزی دانشگاه هیچگونه ارتباطی با سرورهای خارج از سازمان و کشور ندارد.
از دیگر ویژگی‌های این سرویس می‌توان به سرعت بالا و همچنین امکانات متنوع آن اشاره کرد. این ابزار کمک شایانی به کارشناسان پشتیبان مراکز خدمات سلامت و بهداشت در روستاه ها و دیگر مراکز فاقد اینترنت خواهد نمود و با کاهش زمان رسیدگی به مشکلات رایانه ای کاربران در این مراکز رضایت مراجع کننده ها و همکاران در مراکز یاد شده را در پی خواهد داشت.
این ابزار به همت گروه زیرساخت دانشگاه راه اندازی و آماده بهره برداری می باشد. جهت استفاده، برنامه را از لینک زیر دانلود نموده و پس از خارج نمودن از حالت فشرده بدون تغییر نام برنامه (با توجه به وجود کانفیگ در نام برنامه) نسبت به اجرای آن اقدام نمایید.


دانلود Rustdesk

ناصر رضایی

نویسنده خبر

کلید واژه ها: rustdesk


نظر شما :