وظیفه ی سنگین توسعه نظارت و پشتیبانی، نرم افزارهای بیمارستانی و حوزه سلامت

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۸ کد : ۹۳۷۶ اخبار
تعداد بازدید:۸۲۸
مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تهیه آمار و جمع آوری و ارسال به مراکز نظارتی مثل استانداری، وزارت بهداشت، فرمانداری و دیگر مراکز و تهیه سالنامه در پایان هر سال از اطلاعات موجود از جمله وظایف این واحد است.
وظیفه ی سنگین توسعه نظارت و پشتیبانی، نرم افزارهای بیمارستانی و حوزه سلامت

به گزارش وب دا مرکزی، مهندس محسن عظیمی افزود: با توجه به واگذاری مسئولیت زیرساخت ها و نرم افزار و سخت افزار ها به واحد آمار و فناوری اطلاعات، توسعه نظارت و پشتیبانی، نرم افزارهای بیمارستانی، حوزه سلامت و آماده سازی و تهیه زیرساخت های لازم و مناسب برای ارتقا و توسعه فناوری در سراسر استان نیز به وظایف این واحد اضافه و آن را سنگین تر کرد.

وی از لزوم برگزاری بسیاری از جلسات به صورت وبینار و ویدئوکنفرانس با توجه به شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: پس از شیوع این ویروس و برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از برگزاری جلسات به شکل حضوری و تجمع افراد، اقدام به آماده سازی سریع  زیرساخت های مناسب جهت این کار کردیم به طوریکه در نخستین روزهای سال و حتی لحظه ی تحویل، جلسه ای با رئیس جمهور و مقامات استانی برقرار شد.

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: آماده کردن چنین زیرساختی در این فرصت اندک آن هم با توجه به شرایط بحرانی کشور در آن ایام و البته اوضاع بد اقتصادی کشور و دانشگاه علوم پزشکی، انجام چنین کاری، اقدام بسیار سخت و دشواری بود که همکاران این واحد با تلاش شبانه روزی این امکان را میسر کردند.

عظیمی در پایان تاکید کرد: تاکنون بالغ بر 120 جلسه ویدئو کنفرانسی در زمان ها و مکان های مختلفی چون وزارتخانه و استانداری برگزار شده است که همگی با تلاش همکاران مدیریت امور فناوری و همکاری کارشناسان IT مراکز و دستگاه های اجرایی دیگر بوده است.

کلید واژه ها: مدیریت آمار و فناوری اطلاعات مهندس عظیمی نرم افزار سخت افزار حوزه سلامت توسعه فناوری ویدئو کنفرانس


نظر شما :