مسابقات ورزشی کارکنان دستگاههای اجرایی استان

کسب پیروزی در آخرین بازی مرحله گروهی فوتسال قهرمانی کارکنان دستگاههای اجرایی استان

۱۶ دی ۱۳۹۷ | ۰۹:۱۶ کد : ۲۳۸۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۹۷
تیم فوتسال دانشگاه در آخرین بازی مرحله گروهی مسابقات قهرمانی کارکنان دستگاههای اجرایی موفق شد تیم سازمان جهاد کشاورزی را با نتیجه ۸ بر ۲ شکست دهد.
کسب پیروزی در آخرین بازی مرحله گروهی فوتسال قهرمانی کارکنان دستگاههای اجرایی استان

تیم فوتسال دانشگاه در آخرین بازی مرحله گروهی مسابقات قهرمانی کارکنان دستگاههای اجرایی  موفق شد تیم سازمان جهاد کشاورزی را با نتیجه 8 بر 2 شکست دهد.

در ادامه مسابقات فوتسال قهرمانی کارکنان دستگاههای اجرایی استان و در آخرین بازی از مرحله گروهی  دو تیم دانشگاه و تیم سازمان جهاد کشاورزی برای سرگروهی مقابل هم صف آرای کردند.در این مسابقه که در روز شنبه مورخ 15/10/97 و در محل سالن ورزشی شهرک شهید نبئی برگزار شد دو تیم در نیمه اول بازی پایاپایی را به نمایش گذاشته و در پایان این نیمه به تساوی 2 بر2 دست یافتند.با شروع نیمه دوم این تیم دانشگاه بود که بر حملات خود افزود و با به ثمر رساندن 6 گل دیگر مجموع گلهای خود را به عدد 8 رسانده و موفق شد در پایان با نتیجه 8 بر 2 به یک پیروزی جالب توجه دست یابد.از نکات جالب توجه این مسابقه حضور محمد موسوی سرمربی سابق دانشگاه در کنار تیم جهاد کشاورزی بود.

با این نتیجه علاوه بر اینکه تیم دانشگاه به عنوان سرگروه به دور بعدی بازیها صعود نمود ،خط حمله با به ثمر رساندن 30 گل در دور مقدماتی عنوان بهترین خط حمله را از آن خود نمود.

کلید واژه ها: فوتسال قهرمانی اداره رفاه و تربیت بدنی مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی


نظر شما :