دبیرخانه مرکزی ستاد

تعداد بازدید:۲۹

دبیرخانه در هر سازمان نقش مهمی دارد.  با کمک نرم افزار دبیرخانه آنلاین گردش مکاتبات اداری راحت تر انجام می شود , همچنین می توانید با استفاده از نرم افزار مکاتبات اداری را در فرمت های مختلف ایجاد و بین واحد های مختلف سازمان به گردش در آورد و بین تمامی نامه های صادره و وارده جستجو انجام دهند.

دبیرخانه چیست ؟

دبیرخانه ابزاری است که به سازمان ها کمک می کند تا اسناد را ثبت و بایگانی کنند . با کمک نرم افزار دبیرخانه آنلاین دیجیتالی کردن و بایگانی اسناد در سازمان ها راحت تر می شود. همچنین ذخیره سازی و جستوجو اسناد برای کارمندان نیز راحت تر می شود .  

اصلی ترین وظیفه دبیرخانه در سازمان ثبت و بایگانی مکاتبات اداری و گردش درست نامه ها در سازمان است. سیستم دبیرخانه با تبدیل اسناد کاغذی به اسناد دیجیتالی کمک می کند تا تمام مدارک در سازمان به راحتی ذخیره و به راحتی به گردش در بیایند.

مهم‌ترین وظایف دبیرخانه عبارتند از:

  1. دریافت نامه
  2. ثبت نامه
  3. ارجاع نامه

سایر وظایف  دبیرخانه مرکزی

1-دریافت وثبت نامه دراتوماسیون اداری وانجام ارجاعات مرتبط

2-ثبت صادره نامه های دریافتی از اتوماسیون اداری وانجام ارجاعات مربوطه.

3-دریافت وارسال نامه از سامانه سیماد (شبکه دولت).

4-دریافت وارسال نامه از سامانه چارگون(شبکه وزارت).

5-دریافت وتفکیک وارسال نامه های دریافتی از پست وتوزیع به واحدهای مربوطه.

6-ثبت احکام پرسنلی

7-ثبت مرخصی پرسنل

8-پیگیری نامه ها ی تلفنی وارباب رجوع

9-دریافت نامه از سایر مراکز متصل به اتوماسیون اداری وارجاع به واحدمربوطه.

10-ضمیمه کردن رسید ارسال نامه ها جهت سهولت پیگیری کارشناس

همکاران دبیرخانه ستاد مرکزی :

خانم رحیمی                        مسئول دبیرخانه

خانم خونساریان عسلی        متصدی نامه های وارده

خانم پناهنده                     متصدی نامه های ثبت صادره

خانم واحدی                      متصدی شبکه دولت

آقای مشایخی                    متصدی چارگون

 

آخرین ویرایش۲۱ اسفند ۱۴۰۳