دبیرخانه در هر سازمان نقش مهمی دارد. با کمک نرم افزار دبیرخانه آنلاین گردش مکاتبات اداری راحت تر انجام می شود , همچنین می توانید با استفاده از نرم افزار مکاتبات اداری را در فرمت های مختلف ایجاد و بین واحد های مختلف سازمان به گردش در آورد و بین تمامی نامه های صادره و وارده جستجو انجام دهند.
دبیرخانه ابزاری است که به سازمان ها کمک می کند تا اسناد را ثبت و بایگانی کنند . با کمک نرم افزار دبیرخانه آنلاین دیجیتالی کردن و بایگانی اسناد در سازمان ها راحت تر می شود. همچنین ذخیره سازی و جستوجو اسناد برای کارمندان نیز راحت تر می شود .
اصلی ترین وظیفه دبیرخانه در سازمان ثبت و بایگانی مکاتبات اداری و گردش درست نامه ها در سازمان است. سیستم دبیرخانه با تبدیل اسناد کاغذی به اسناد دیجیتالی کمک می کند تا تمام مدارک در سازمان به راحتی ذخیره و به راحتی به گردش در بیایند.
مهمترین وظایف دبیرخانه عبارتند از:
- دریافت نامه
- ثبت نامه
- ارجاع نامه
سایر وظایف دبیرخانه مرکزی
1-دریافت وثبت نامه دراتوماسیون اداری وانجام ارجاعات مرتبط
2-ثبت صادره نامه های دریافتی از اتوماسیون اداری وانجام ارجاعات مربوطه.
3-دریافت وارسال نامه از سامانه سیماد (شبکه دولت).
4-دریافت وارسال نامه از سامانه چارگون(شبکه وزارت).
5-دریافت وتفکیک وارسال نامه های دریافتی از پست وتوزیع به واحدهای مربوطه.
6-ثبت احکام پرسنلی
7-ثبت مرخصی پرسنل
8-پیگیری نامه ها ی تلفنی وارباب رجوع
9-دریافت نامه از سایر مراکز متصل به اتوماسیون اداری وارجاع به واحدمربوطه.
10-ضمیمه کردن رسید ارسال نامه ها جهت سهولت پیگیری کارشناس
همکاران دبیرخانه ستاد مرکزی :
خانم رحیمی مسئول دبیرخانه
خانم خونساریان عسلی متصدی نامه های وارده
خانم پناهنده متصدی نامه های ثبت صادره
خانم واحدی متصدی شبکه دولت
آقای مشایخی متصدی چارگون