تقدیر از ورزشکاران دانشگاه

ورزش دانشگاه در ایستگاه پایانی سال ۹۷

۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۱ کد : ۳۲۴۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۵۸
از ورزشکاران و مدال آوران دانشگاه طی مراسمی تقدیر بعمل آمد.
ورزش دانشگاه در ایستگاه پایانی سال ۹۷

آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران دانشگاه در مسابقات المپیاد وزارت بهداشت،دستگاههای اجرایی استان و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در روز سه شنبه مورخ 97/12/21 با حضور ریاست محترم دانشگاه،معاون محترم توسعه،معاون محترم غذا و دارو ،مدیریتهای ستادی و خیل عظیم ورزشکاران دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم که با اجرای برنامه های متنوع ورزشی،موسیقی و... همراه بود ریاست دانشگاه طی سخنانی اظهار داشتند :دانشگاه  از جمله ارگانهایی است که بیشترین نیروی انسانی را داشته و خدمات گسترده ایی را در حوزه های مختلف بهداشتی و درمانی به اقشار جامعه ارایه می دهد.

-وی افزود :ورزش علاوه بر فوایدی که برای فرد دارد آسیب های مختلف را در جامعه کم خواهد کردو بسیاری از مشکلات از دریچه ورزش قابل پیشگیری است.

-در ادامه ایشان ضمن اشاره به افزایش خدمات ورزشی در سال آینده بر لزوم توسعه ورزش ر ابعاد قهرمانی و همگانیبین پرسنل تاکید نمودند.

-خاطر نشان می گردد سال 97 سال پرفروغی برای دانشگاه در زمینه ورزش بود و دانشگاه موفق شد که مقامهای در خور توجهی را در سطح کشور و استان کسب نماید.

-گفتنی است در مسابقات دهه فجر سال 97 بالغ بر 500 نفر از  همکاران در رشته های مختلف ورزشی با هم به رقابت پرداختند که از حیث تعداد در نوع خود کم نظیر است.

-در پایان مراسم از کلیه مدال آوران،رابطین ورزشی و سرپرستان تینهای دانشگاه با اهدای لوح تقدیر بعمل آمد. 

کلید واژه ها: جشن تجلیل ورزشکاران اداره رفاه و تربیت بدنی مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی


نظر شما :