شرایط جدید ثبت نام هتل های مشهد و شمال

شرایط ثبت نام هتل های مشهد و شمال
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۲ کد : ۳۶۳۸۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۷۷۲
ثبت نام هتل های مشهد و شمال با شرایط جدید ثبت نام جهت رضایتمندی بیشتر پرسنل در شهریور ماه سالجاری انجام می پذیرد.
شرایط جدید ثبت نام هتل های مشهد و شمال

جهت رضایتمندی بیشتر پرسنل برای ثبت نام هتل های شمال و مشهد شرایط از شهریور  به شکل ذیل اجرا خواهد شد:

1-ایام پیک ( دارای تعطیل های رسمی و پرمتقاضی ) چند روز جلوتر از موعد ثبت نام برای افراد دارای شرایط ( سفر اولی : تاکنون از خدمات سفر استفاده نکرده اند ) باز شده و امکان پیش ثبت نام بدون پرداخت وجه میسر خواهد شد پس از 2 روز ثبت نام بسته خواهد و قرعه کشی انجام خواهد شد و افراد منتخب طی 12 ساعت فرصت ثبت نام و پرداخت وجه و قطعی کردن سفر را خواهند داشت.عدم پرداخت وجه به منزله انصراف خواهد بود

2- ثبت نام سایر تاریخ ها ( غیر پیک ) در روز مقرر ویژه افراد سفر اولی ( در سنوات گذشته از خدمات سفر استفاده نکرده اند ) بارگذاری  و به مدت 72  ساعت امکان ثبت نام وجود دارد  پس از ان   در صورت داشتن ظرفیت برای سایر افراد امکان ثبت نام وجود دارد .

3- کلیه  انصرافهای  هتل های شمال و مشهد مجدد  در سامانه رفاهی بارگزاری  می گردد. لذا لازم هست  افراد متقاضی همیشه سامانه را جهت ثبت نام رصد نمایند.

4- باتوجه به اینکه گاها برخی افراد در سامانه رفاهی وارد شده و ثبت نام خود را کامل نمی کنند، مقرر شده تا 2 ساعت پس از ورود به سامانه ثبت نام آنها محفوظ  و  چنانچه مبلغ هتل را در سامانه به صورت بر خط پرداخت ننماید ثبت نام ملغی شده و فرصت ثبت نام در اختیار سایرین قرار خواهد گرفت.

5- در صورتیکه  برخی از تاریخ ها تکمیل  نگردد  به منظور خالی نماندن  این ظرفیتها هفته اخر تاریخ مذکور  با آفرهای تخفیف در سامانه بارگزاری می گردد لذا همکاران جهت بهره برداری از این فرصت  می بایست سامانه را  دائما  بازدید نمایند.

کلید واژه ها: شرایط جدید ثبت نام هتل ها شهریور ماه


( ۱۷ )

نظر شما :