اطلاعیه تکمیل ثبت نام تعاونی مسکن دانشگاه علوم پزشکی اراک

۳۰ آبان ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۱ کد : ۳۹۴۳۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۰۴۲
کلیه متقاضیانی که پیش ثبت نام اولیه را انجام و مدارک را تحویل داده اند ، لازم است تا تاریخ ۰۹ /۰۹ /۱۴۰۲ در سامانه ملی مسکن به آدرس: https://saman.mrud.ir وارد شده و نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام نمایند .
اطلاعیه تکمیل ثبت نام تعاونی مسکن دانشگاه علوم پزشکی اراک

1. متقاضیانی که پیش از این در راستای طرح نهضت ملی مسکن در سامانه ثبت نام کرده اند به قسمت وضعیت درخواست ها مراجعه کرده و در صورت مشاهده سابقه درخواست در فاز 6 نیازی به ثبت نام مجدد ندارد.

2- در صورت عدم مشاهده سابقه درخواست در فاز 6 به قسمت درخواست مسکن مراجعه کرده و در فاز 6 ثبت نام نمایید.

3. پس از  کلیک بر روی گزینه ثبت نام فاز 6 در صورت مواجه با پیغام احراز محل سکونت به سامانه https://amlak.mrud.ir/ متصل خواهید شد و نیاز به طی مراحل تایید محل سکونت می باشد و می بایست پس از تایید مجدد وارد سامانه ملی مسکن شده و مراحل ثبت نام را طی نمایید.

4. پس از تایید سامانه املاک و اسکان مجدد وارد سامانه ملی مسکن شده و در قسمت درخواست مسکن  /  فاز 6 ثبت نام نمایید و پس از طی مراحل ثبت نام و تایید نهایی به قسمت وضعیت درخواست ها رفته و در بخش جزئیات تصویر مدارک را بارگزاری کنید تا فرآیند ثبت نام تکمیل گردد.

5. مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در سامانه ملی مسکن و احراز سامانه املاک و اسکان شامل : شناسنامه و کارت ملی متقاضی ، کد پستی ، آدرس محل سکونت ، کد ملی مالک در صورت مستاجر  بودن ، شناسه قبض برق محل سکونت ، مدارک همسر و فرزاندان در صورت وضعیت تاهل

6. ثبت نام در سامانه صرفا در راستای استعلام اطلاعات اعضا نظیر فرم ج می باشد و پیش از ثبت تعاونی ملزم به تایید موارد مورد نیاز از سوی اداره تعاون می باشد لذا مهلت ثبت نام تمدید نخواهد شد و در صورت عدم ثبت نام تا تاریخ 9 آذر ماه به منزله انصراف از تعاونی می باشد.

7-در صورت هر گونه سوال و مشگل به رابط رفاهی واحد خود طبق لیست ذیل مراجعه نمایید

/file/download/news/655c9a78e696c-.pdf

 

/file/download/news/655c9a9fa9b7a-.pdf

 

کلید واژه ها: تعاونی مسکن تکمیل ثبت نام دانشگاه علوم پزشکی نهضت ملی مسکن


( ۱۰ )

نظر شما :