آدرس سایت رفاهی، مهمانسراها و روش انجام کار
فرآیند کاری اداره رفاه

فرآیند کاری اداره رفاه
1- جهت استفاده از کلیه امکانات و تسهیلات رفاهی از جمله استفاده از هتل های طرف قرارداد با دانشگاه ، ثبت نام بیمه مکمل درمان ، بلیط استخر و ... همکاران محترم میتوانند از طریق سامانه رفاهی خود که کلمه عبور و رمز آن کد ملی ایشان میباشد وارد شده و از طریق ماژول مربوطه اقدام نمایند، همچنین جهت استفاده از سایر تسهیلات که نیاز به دریافت معرفینامه میباشد(فروشگاه های طرف قرارداد جهت استفاده از تسهیلات اقساطی و تخفیف خرید نقدی ) میتوانند از ماژول نامه ها اقدام به دریافت معرفینامه مربوطه نمایند .(آدرس سامانه : https://refahi.arakmu.ac.ir)
جهت وارد شدن به سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی کلیلک بفرمائید
2- جهت رزرو در مهمانسراهای دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور همکاران میتوانند وارد سامانه مهمانسرای وزارت بهداشت شده ابتدا گزینه ثبت نام و احراز هویت را انتخاب پس از وارد نمودن کد ملی، کد تائید به شماره همراه ایشان ارسال میگردد (لازم به ذکر است در صورت تغییر شماره همراه ابتدا از طریق کارگزینی اقدام به ویرایش در سامانه آذرخش، سپس با اداره رفاه هماهنگ نمائید) پس از ورود اقدام به ثبت درخواست نمایند (https://mihmansara.behdasht.gov.ir).
جهت وارد شدن به سامانه مهمانسراهای وزارت بهداشت کلیلک نمائید
3 -بیمه مکمل درمان :
تغییر لیست بیمه شدگان و افراد جدید الاستخدام :
1- ثبت درخواست 2- ارسال اطلاعات به مدیریت پشتیبانی و رفاهی 3- دریافت معرفینامه 4- مراجعه به بیمه به همراه معرفینامه و حکم کارگزینی (افراد جدیدالاستخدام) حداکثر ظرف مدت 20 روز از تاریخ استخدام
چنانچه کارمند بیمه شده، متقاضی تغییر لیست افراد زیرمجموعه خود باشد (اضافه یا کم کردن قانونی افراد)، می بایست ظرف مدت 20 روز از تغییر ایجاد شده (فرزند تازه متولد شده، ازدواج، فوت، طلاق و....) درخواست خود را به مدیریت واحد محل خدمت تسلیم نموده و مدیر مرکز مکلف است نامه فرد متقاضی را به همراه تکمیل فایل اکسل اطلاعات مربوطه به مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی ارسال نماید و شخص همکار مکلف است راساً موضوع را پیگیری نماید.
نظر شما :