بارگذاری بازه زمانی آذرماه هتلهای مشهد و شمال

زمان ثبت نام استفاده از امکانات اسکان مشهد و چابکسر ویژه آذر ماه ۹۸

۱۴ مهر ۱۳۹۸ | ۰۹:۴۲ کد : ۶۰۰۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۴۹۶
ثبت نام جهت استفاده از امکانات اسکان هتلهای مشهد و چابکسر در روز شنبه مورخ ۲۰/۷/۹۸ از طریق سامانه رفاهی دانشگاه انجام می گردد.
زمان ثبت نام استفاده از امکانات اسکان مشهد و چابکسر ویژه آذر ماه ۹۸

باطلاع کلیه همکاران محترم می رساند که زمان ثبت نام جهت استفاده از امکانات اسکان هتلهای مشهد و چابکسر ویژه آذرماه سالجاری در روز شنبه مورخ 20/7/98 از طریق سامانه رفاهی دانشگاه به آدرس refahi.arakmu.ac.ir صورت می پذیرد.همکاران متقاضی با مراجعه به آدرس فوق ضمن توجه به موارد ذیل نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

-هتل  فردوس دارای اتاقهای 2و3 تخته می باشد.همکارانی که به تعداد 4و 5 نفره ثبت نام می نمایند مستحضر باشند که در دو اتاق اسکان داده خواهند شد.

2- با توجه به برنامه ریزی هتل در پیش بینی اتاق  طبق درخواست همکاران،  در انتخاب تاریخ سفر  و تعداد نفرات دقت لازم  مبذول گردد.پس از ثبت نام امکان تغییر وجود ندارد.

3-  با توجه به قرارداد منعقده  فی مابین هزینه  اقامت و صبحانه کودکان زیر شش سال در صورت عدم استفاده از  تخت ، رایگان  و در نتیجه لزومی به ثبت نام نیز  ندارند  ، بدیهی است در صورت ثبت نام  به عنوان نفر احتساب و مشمول هزینه  خواهد شد.

4- در تاریخ فوق سامانه صرفا برای افرادی باز میشود که تا به حال از این امکانات استفاده نکرده اند و روز دوشنبه 28/ 5 / 98   جهت سایرین امکان پذیر خواهد بود.

کلید واژه ها: هتل مشهد و چابکسر اداره رفاه و تربیت بدنی مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی


( ۱ )

نظر شما :