معرفی پرسنل واحد تحول اداری
کارشناس مسئول تحول اداری: خانم لیلا مهاجری
مدرک تحصیلی: فوقلیسانس مدیریت دولتی
سابقۀ خدمت: 17 سال
رئوس شرح وظایف کارشناس مسئول تحول اداری:
1- اجرای نظام پیشنهادها جهت بهرهبرداری از نظرات کارکنان در ارائه خدمات
2- نظارت بر ثبت برنامۀ عملیاتی سالیانۀ مشترک معاونت توسعه مدیریت و منابع و تهیۀ گزارشهای موردی مربوطه جهت ارائه به مدیریت متبوع
3- نظارت بر ثبت شاخصهای عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد دانشگاه در سامانۀ تسما
4- برگزاری جلسات و تهیه گزارش از اجرای برنامۀ مدیریت بهرهوری در دانشگاه
5- شرکت در جلسات و هماهنگی و تنظیم صورتجلسات: کارگروه توسعه مدیریت دانشگاه به صورت فصلی و تحول نظام سلامت دانشگاه به صورت ماهیانه
6- جمعآوری اطلاعات برنامههای اجرایی جهت تعیین و احصاء تصدیهای قابل واگذاری به شهرستانها و واحدهای تابعه
آدرس محل کار: خیابان شهید شیرودی، خیابان علم الهدی، دانشگاه علوم پزشکی اراک، طبقۀ دوم، مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری، اتاق 203
شمارۀ تلفن مستقیم: 33126950-086
شمارۀ مرکز تلفن: 8-33136055-086، شمارۀ تلفن داخلی: 2246