معرفی پرسنل واحد تحول اداری

تعداد بازدید:۳۲۳۰

کارشناس مسئول تحول اداری: خانم لیلا مهاجری

مدرک تحصیلی: فوق‌لیسانس مدیریت دولتی

سابقۀ خدمت: 17 سال

رئوس شرح وظایف کارشناس مسئول تحول اداری:

1- اجرای نظام پیشنهادها جهت بهره‌برداری از نظرات کارکنان در ارائه خدمات

2- نظارت بر ثبت برنامۀ عملیاتی سالیانۀ مشترک معاونت توسعه مدیریت و منابع و تهیۀ گزارش‌های موردی مربوطه جهت ارائه به مدیریت متبوع

3- نظارت بر ثبت شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد دانشگاه در سامانۀ تسما

4- برگزاری جلسات و تهیه گزارش از اجرای برنامۀ مدیریت بهره‌وری در دانشگاه

5- شرکت در جلسات و هماهنگی و تنظیم صورتجلسات: کارگروه توسعه مدیریت دانشگاه به صورت فصلی و تحول نظام سلامت دانشگاه به صورت ماهیانه

6- جمع‌آوری اطلاعات برنامه‌های اجرایی جهت تعیین و احصاء تصدی‌های قابل واگذاری به شهرستان‌ها و واحدهای تابعه

آدرس محل کار: خیابان شهید شیرودی، خیابان علم الهدی، دانشگاه علوم پزشکی اراک، طبقۀ دوم، مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری، اتاق 203

شمارۀ تلفن مستقیم: 33126950-086

شمارۀ مرکز تلفن: 8-33136055-086، شمارۀ تلفن داخلی: 2246

کلیدواژه‌ها: آدرس محل کار خیابان علم الهدی لیلا مهاجری کارشناس مسئول تحول اداری مدرک تحصیلی سابقۀ خدمت خیابان شهید شیرودی شمارۀ مرکز تلفن شمارۀ تلفن داخلی شمارۀ تلفن مستقیم

آخرین ویرایش۲۱ مرداد ۱۴۰۲