دیدار با ریاست دانشگاه به مناسبت روز گزینش

۲۵ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۱۹
دیدار با ریاست دانشگاه به مناسبت روز گزینش

به مناسبت فرارسیدن پانزدهم دیماه سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص تشکیل هسته های گزینش و روز گزینش ، مدیر، اعضا و کارکنان هسته گزینش با ریاست محترم دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که در فضایی دوستانه برگزار گردید جناب اقای دکتر گودرزی مدیر هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به این نکته که با شیوع ویروس کرونا از دو سال گذشته،افزایش چشمگیری در حجم کاری همکاران گزینش ایجاد شد و این مهم کمتر دیده شده است گزارشی در خصوص عملکرد هسته گزینش در یکسال اخیر ارائه نمودند.
دکترمحمد گودرزی عنوان نمودند : با شیوع کرونا و فشار کاری فراوان به همکاران به خصوص همکاران بیمارستانی و بهداشتی و درمانی،و نیاز به تزریق نیروی انسانی به مراکز درمانی برای ارائه خدمات بهتر به مراجعین و مردم و همچنین گرفتن مجوزهای استخدامی متعدد و تبدیل وضعیت ایثارگران و همچنین نیروهای مراکزپایگاه شهری PHC و شرکتی و قراردادی  تبصره ۴ و تبصره ۳  ماده دو فعالیت واحد گزینش نیز چند برابر شد و همکاران ما در شیفت های مختلف و طولانی حتی  روزهای تعطیل به فعالیت پرداختند.
ایشان افزودند : با توجه به شیوع کرونا و دستورالعمل ابلاغی در شرایط کرونایی،انجام تحقیقات و مراحل گزینش پرونده ها به شکل غیر قابل تصوری افزایش یافت و خوشبختانه عملکرد همکاران در دانشگاه علوم پزشکی اراک،به گونه ای بود که در ارزیابی هیات مرکزی گزینش وزارت بهداشت در 3 شاخصه ی :  شاخص مدارک اداری ، سیر مراحل اداری،تحقیقات و صدور رای  نمرات عالی  اخذ شد.
وی تاکید کرد : به این ترتیب ارزیابی شاخص مدارک و سیر مراحل اداری در سال گذشته بیش از 99 درصد،ارزیابی شاخص تحقیقات 100 درصد و در ارزیابی شاخص صدور رای بیش از 97 درصد عنوان شده است.
دکتر گودرزی در ادامه خاطر نشان کرد : میانگین هر سه شاخص در مجموع۹۸٫۸ درصد برآورد شده که رتبه عالی در ارزیابی هیات مرکزی گزینش وزارت بهداشت می‌باشد و نشان دهنده تعهد و وظیفه شناسی همکاران و کارشناسان و محققان است.
مدیر هسته گزینش دانشگاه دکتر گودرزی یادآور شد : در زمینه ی شاخص معرفی به گزینش در 10 ماهه ی ابتدایی امسال،از تعداد 2هزار و 906 مورد پرونده واصله،746 مورد مربوط به تبدیل وضعیت استخدامی،883 مورد بدو ورود،178 مورد تمدید و گزارش و  سایر موارد  بوده 
به طور کلی می توان گفت از ابتدای سال جاری تا دیماه 1400 تعداد 2906 پرونده به هسته گزینش معرفی شده که از این تعداد 2080 پرونده پاسخگویی و ابلاغ رای شده است که در مقایسه با سال قبل حدودا۲۰۰۰پرونده افزایش داشته ایم.
مدیر هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان با تاکید بر اینکه هسته ی گزینش دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال های گذشته با توجه به ارزیابی عملکرد دبیرخانه هیات مرکزی گزینش نیز موفق به کسب رتبه  عالی شده است  گفت :نیروی انسانی اصلی ترین و مهمترین جزء یک مجموعه  و نهاد دولتی است و مدیریت و کاربری و ارتباط اجزاء و بهره وری از آن برعهده اوست بنابراین هر سازمانی برای رسیدن به اهداف خود می کوشد مناسب ترین افرادی را که بتوان از آنها برای رسیدن به اهداف سازمانی  را انتخاب کند  و در این بین نقش گزینش و همکاران گزینش بیش از پیش خودنمایی می کند و پررنگ می شود.
ضمنا علاوه بر دانشگاه علوم پزشکی اراک ، کلیه کارهای گزینشی دانشکده علوم پزشکی ساوه و خمین نیز به عهده هسته گزینش اراک می‌باشد.
 

کلید واژه ها: گزینش هسته گزینش مدیر هسته گزینش هیات مرکزی گزینش مرکزی گزینش گزینش دانشگاه گزینش دانشگاه علوم گزینش دانشگاه علوم پزشکی


( ۲ )

نظر شما :