تجلیل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از هسته گزینش دانشگاه

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۶۸
تجلیل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از هسته گزینش دانشگاه

 

تجلیل مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی اراک
در راستای اجرای بخشنامه تبدیل وضعیت فرزندان و خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و به منظور تقدیر و تشکر از هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی اراک جلسه ای با حضور مدیر کل و تعدادی از معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی ، مدیریت ، اعضاء و کارکنان هسته گزینش در محل ستاد دانشگاه برگزار گردید. در این جلسه که دکتر جمالیان ریاست دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز حضور داشتند ، رضا ربیعی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی عنوان نمودند: طرح تبدیل وضعیت استخدامی خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران که در ادارات و دستگاه های اجرایی تحت عناوین مختلف مشغول به کار بودند، در سال گذشته ابلاغ و دستگاه های اجرایی مکلف به انجام آن شدند.
وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی اراک در اجرای این طرح یکی از دستگاه های موفق و پیشرو بود و خوشبختانه توانست در مدت زمان تعیین شده، تعداد زیادی از این جامعه ی عزیز را تبدیل وضعیت کند.
وی تاکید کرد: تبدیل وضعیت حدود 1700 نفر از همکاران حوزه سلامت در مدت زمانی کوتاه بسیار پرمشقت و البته کاری جهادی و ارزشمند است.
ربیعی در ادامه خاطرنشان کرد: این مهم موفق نمی شد مگر با تلاش شبانه روزی همکاران هسته گزینش دانشگاه و البته حمایت های فراوان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک.
در ادامه دکتر جمالیان ریاست دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز به اجرای بخشنامه فوق در مدت زمان تعیین شده و زحمات شبانه روزی همکاران هسته گزینش در پاسخگویی به داوطلبان مشمول بخشنامه ایثارگری اشاره نموده و از زحمات پرسنل گزینش دانشگاه تقدیر و تشکر نمودند.
گفتنی است مدیرکل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی به منظور تقدیر از زحمات همکاران گزینش و عملکرد خوب هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی اراک در اجرای قانون تبدیل وضعیت استخدامی خانواده ایثارگران به دانشگاه علوم پزشکی آمده و با اهداء لوح و تقدیرنامه از همکاران هسته و رییس دانشگاه تشکر کردند.
 

کلید واژه ها: دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی اراک گزینش هسته گزینش ایثارگران بنیاد شهید و ایثارگران تقدیر تجلیل


نظر شما :