اخبار - آرشیو

روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

دست هایی که همواره در تلاشند... + فیلم گالری

روز کارگر یکی از روزهای مناسبتی جهانی است که برای ارج گذاشتن به قشر زحمت کش کارگران نامگذاری شده و این روز فرصتی است برای تقدیر از کارگران پرتلاش حوزه سلامت شهرستان محلات که با دستانشان در تکمیل چرخه سلامت شبانه روز در تلاشند.

ادامه مطلب

واکسیناسیون روشی ایمن و موثر برای جلوگیری از بروز بیماری / والدین فریب حرف‌های پوچ افراد غیر متخصص و سودجو رو نخورند+فیلم

رئیس مرکز خدمات جامع سلامت شماره یک شهرستان محلات گفت: واکسیناسیون نقش شگرفی در سلامت جامعه ایفا کرده و تاثیر بالایی در کاهش مرگ و میر به ویژه مرگ و میر کودکان و افزایش رشد جمعیت داشته است.

ادامه مطلب
با محوریت بررسی آرد و نان کامل:

نشست تخصصی حوزه سلامت شهرستان محلات و دلیجان گالری

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان محلات،در نشستی با حضور مهندس مسعود مظلومی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات، دکتر فردوسی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان، مهندس مختاری و مهندس رئوفی کارشناسان حوزه نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو اراک، کارشناسان مرکز بهداشت و نمایندگان کارخانه آرد شهرستان محلات برگزار و در خصوص اهمیت و چالش های آرد و نان کامل بحث و تبادل نظر کردند.

ادامه مطلب

همایش پیاده روی کارکنان ادارات شهرستان محلات به مناسبت هفته سلامت + فیلم گالری

در ششمین روز از هفته سلامت همایش پیاده روی کارکنان ادارات در پارک جنگلی وجاده سلامت با حضور فرماندار،معاون فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان، مسئولین و کارکنان ادارات برگزار شد.

ادامه مطلب

‌ تقدیر ریاست دانشگاه علوم پزشکی اراک از پرسنل مرکز بهداشت شهرستان محلات گالری

در سومین روز از هفته سلامت؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به همراه معاون بهداشتی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اراک و فرماندار و نماینده مجمع خیرین شهرستان محلات از پرسنل فعال در پویش ملی سلامت "غربالگری دیابت و فشارخون بالا" با اهدا لوح، تقدیر کرد.

ادامه مطلب