اخبار - آرشیو

قدرت ۶۰ برابری انتقال کرونا دلتا در مقایسه باسایر جهش های کرونایی/ برای انجام سی تی اسکن به پزشک اصرار نکنید

دستیار دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: قدرت انتقال ویروس دلتا در مقایسه با سایر گونه های کرونا ۶۰ برابر بیشتر و به دنبال آن عفونت زایی و درگیری ریوی آن نیز به مراتب بالاتر است.

ادامه مطلب

نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی در برخی بانک‌ها و ادارات محلات/ معرفی چند نهاد به مراجع قضایی

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات، ۵ بانک و ۱ اداره به به دلیل عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی مقابله با کووید ۱۹ به مراجع قضایی معرفی شدند.

ادامه مطلب

درباره ضدآفتاب ها و ضرورت استفاده از آن بیشتر بدانید

متخصص بیماری های پوست و مو دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی،ویژگی یک کرم ضدآفتاب مناسب را ایجاد یک لایه روی پوست که بتواند اشعه‌های UVAو UVBرا دفع کند دانست وگفت: ضدآفتاب رنگی و غیر رنگی هیچ تفاوتی ندارد و ضدآفتاب های رنگی عارضه ای روی پوست ایجاد نمی کنند.

ادامه مطلب

«آگهی فراخوان نیروی شرکتی/ مرکز ورین »

شرکت بهسامان مبتکران فاخر در نظر دارد نسبت به جذب ۱نفر (یک نفر) نیرو از طریق برگزاری مصاحبه در رشته‌ی شغلی سرایدار- نگهبان به شرح جدول ذیل به صورت شرکتی جهت خدمت در مرکز بهداشتی درمانی روستایی ورین از توابع شهرستان محلات به‌کارگیری نماید. ضمنا پذیرفته شده نهایی پس از انجام مراحل قانونی به هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی اراک معرفی و صلاحیت ایشان بررسی خواهد شد. لذا داوطلبین پس از مطالعه مفاد آگهی در صورت واجد شرایط بودن می‌توانند نسبت به تکمیل و تحویل مدارک و فرم درخواست شغل خود به آدرس: شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات – رییس امور عمومی – آقای مهدی امیری

ادامه مطلب