پرسشنامه ارزیابی رضایتمندی اعضای هیأت علمی ( امور عمومی و اداری )

پرسشنامه ارزیابی رضایتمندی اعضای هیأت علمی
  • 0
  • اطلاعات دموگرافیک
    1
  • سن*به سال وارد نمایید
    2
  • سابقه کار*به سال وارد نمایید
    3
  • رشته تحصیلی*
    4
  • وضعیت استخدامی*
    5
  • جنسیت*یکی رار انتخاب کنید
    زن
    مرد
    6
  • مقطع تحصیلی*یکی یا بیشتر انتخاب کنید
    کارشناسی ارشد
    دکتری
    تخصص و فوق تخصص
    7
  • سوالات امور عمومی و اداری
    8
  • میزان رضایت شما از نحوه اطلاع رسانی نامه ها، اطلاعیه ها و بخشنامه های اداری و تسهیلاتی حوزه های بالادستی از واحد امور هیات علمی چقدر است؟*
    9
  • میزان رضایت شما از سازوکار ارزیابی دانشگاه در مورد ( ارتقا سالیانه، ترفیع، پژوهشگر برتر، استاد نمونه و تمدید قراردادها ......) چقدر رضایت دارید؟*
    10
  • میزان رضایت شما از معرفی اولیه دانشگاه، قسمت ها، اقدامات، سیستم های اداری و قوانین و مقررات چقدر است؟*
    11
  • میزان رضایت شما از پیگیری مشکلات در بخش های متفاوت از طریق واحد اداری چقدر است؟*
    12
  • میزان رضایت شما از فرآیند استخدامی و جذب چقدر است؟*
    13
  • میزان رضایت شما از حمایت مدیر بلافصل در مواقع ضروری چقدر است؟*
    14
  • میزان رضایت شما از دسترسی آسان به مدیران و افراد ذیصلاح چقدر است؟*
    15
  • میزان رضایت شما برای در اختیار داشتن دفتر کار و تجهیزات اولیه اداری مناسب چقدر است؟*
    16
  • میزان رضایت شما از بهداشت و نظافت محیط کار چقدر است؟*
    17
  • میزان رضایت شما از سکوت و آرامش محیط کار چقدر است؟*
    18
  • میزان رضایت شما از سایت دانشگاه و امکانات آن چقدر است؟*
    19
  • میزان رضایت شما ار فضای سبز و محوطه دانشگاه چقدر است؟*
    20
  • میزان رضایت شما از امکانات موجود در محیط کار جهت پیشگیری و ایمنی حین کار چقدر است؟*
    21
  • میزان رضایت شما از فضای فیزیکی و شرایط پارکینگ چقدر است؟*
    22
  • میزان رضایت شما از ارتباط و همکاری کارشناسان مرکز امور هیات علمی چقدر است؟*
    23
  • میزان رضایت کلی شما از فعالیت در دانشگاه چقدر است؟*
    24
  • پیشنهادات و انتقادات*
    25