اطلاعیه شماره ۲۰

نتایج سومین دوره آزمون عملی صلاحیت بالینی ویژه دانشجویان کارشناسی پرستاری

۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۵۰ کد : ۹۸۳ اخبار
تعداد بازدید:۷۸۶
نتایج سومین دوره آزمون عملی صلاحیت بالینی ویژه دانشجویان کارشناسی پرستاری

مقدمه:

با سپاس بیکران به درگاه ایزد منان و آرزوی توفیق برای تمامی پویندگان و پژوهندگان عرصه علم و آگاهی و امید سربلندی برای دانشجویان عزیز، نتایج آزمون صلاحیت بالینی در سال 1397به شرح زیر اعلام میگردد. 

دریافت فایل نتایج آزمون صلاحیت بالینی سال 1397

تذکر بسیار مهم :

تنها مرجع اعلام نتایج، پرتال اینترنتی دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اراک است.

نکات مهم:

1- به استحضار می رساند نمرات حد نصاب در گروه داخلی جراحی 210 از 300 نمره، در گروه مراقبت های ویژه 140 از 200 نمره ، در گروه کودکان 210 از 300 نمره و در گروه بهداشت 140 از 200 نمره محاسبه شده است و در صورتی که نمره داوطلب کمتر از حد نصاب باشد، دانشجو در آن گروه امتحانی مردود می گردد.

2- در صورت اعتراض به نتایج حداکثر تا 48 ساعت پس از اعلام نتایج می توانید درخواست کتبی خود را فقط بصورت حضوری به مدیر اجرائی آزمون واقع در طبقه سوم دانشکده پرستاری اعلام نمایید تا در کمیته اجرائی آزمون بررسی گردد.

3- هرگونه اعتراض پس از مدت تعیین شده فاقد اعتبار می باشد.

4- در صورتی که دانشجو جهت بررسی نمره به سایر قسمت های دانشکده یا اساتید ارزیاب مراجعه نماید، از دور بعدی آزمون محروم خواهد شد.

5- جواب اعتراضات از طریق پرتال دانشکده پرستاری اعلام خواهد شد.

6- بر اساس ماده 13 دستورالعمل برگزاری آزمون عملی صلاحیت بالینی، در صورتی که دانشجو در یک گروه امتحانی نمره لازم راکسب ننماید، علاوه بر ناتمام اعلام شدن نمرات دروس کارآموزی در عرصه مرتبط با آن گروه امتحانی، موظف به گذراندن 1 واحد عملی ( معادل 34 ساعت) طبق مصوبه شورای آموزشی در برنامه های آموزشی مرتبط با همان گروه، می باشد. همچنین دانشجو باید برای ترم آتی در همان گروه آزمونی شرکت کرده و حد نصاب قبولی را کسب نماید.

7- بر اساس ماده 14 دستورالعمل برگزاری آزمون عملی صلاحیت بالینی در صورتی که دانشجو در دو یا بیش از دو گروه امتحانی نمره لازم راکسب ننماید، علاوه بر ناتمام اعلام شدن نمرات دروس کارآموزی در عرصه مرتبط با آن گروه امتحانی، موظف به گذراندن 1 واحد عملی ( معادل 34 ساعت) طبق مصوبه شورای آموزشی در برنامه های آموزشی مرتبط با هر گروه، می باشد. همچنین دانشجو باید برای ترم آتی، در تمامی گروه های امتحانی آزمون صلاحیت بالینی شرکت نماید.

8- دانشجو پس از گذراندن واحد عملی جبرانی، باید گواهی اتمام دوره را از مدیر گروه اخذ کرده و جهت شرکت دانشجو در دوره بعدی آزمون، به دبیرخانه برگزاری آزمون ارائه دهد.

9- جهت تعیین بخش های جبرانی به مدیران گروه های مرتبط مراجعه نمایید.

ü        گروه امتحانی داخلی جراحی و مراقبت های ویژه: جناب آقای دکتر حکمت پو

ü        گروه امتحانی پرستاری کودکان و نوزادان : سرکار خانم دکتر خسروی

ü        گروه پرستاری بهداشت: سرکار خانم دکتر نجات

10- دوره بعدی آزمون صلاحیت بالینی هفته اول بهمن ماه در محل ساختمان مهارت های بالینی دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار می گردد. زمان دقیق برگزاری متعاقبا اعلام می گردد.

11- در صورت هرگونه مشاوره می توانید با شماره تلفن دبیرخانه برگزاری آزمون 5-34173503 داخلی 372 تماس بگیرید. 

 نکته:

*مردود- آزمون مجدد : به این معناست که دانشجو در کل آزمون این دوره مردود شده است و باید در آزمون بهمن 1397 در تمام گروه های امتحانی مجدد شرکت نماید و نمره حد نصاب را کسب نماید

**مردود- تک گروه: به این معناست که دانشجو فقط در یک گروه امتحانی مردود شده است و باید در آزمون بهمن 1397 فقط در گروه امتحانی که مردود شده شرکت نماید.

***قبول- دریافت گواهی نامه: به این معناست که دانشجو در کل آزمون این دوره قبول شده است.


نظر شما :